خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای کردستان مطرح کرد:

فراخوان برای اجرای پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۲۶۲

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای کردستان گفت: در تعدادی از شهرستان ها پروژه های نیمه تمام باقی مانده و با اعلام فراخوان از علاقمندان فعالیت در حوزه اموزش دعوت می شود تا در این امر مشارکت کنند وبتوانند از پروژه ها بهره برداری لازم را به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید جمیل احمدی امروز در جلسه امضای تفاهم نامه واگذاری مرکز سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای استان کردستان که در استانداری برگزار شد افزود: طبق ماده ۲۷ قانون الحاقی در راستای واگذاری طرح های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان پروژه‌هایی که در مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای امکان واگذاری آن ها وجود داشت در سطح استان احصا شد.

وی پروژه مرکز سنجش و مهارت صلاحیت حرفه ای را یکی از پروژه های مهم برشمرد و گفت: طبق دستور ماده ۲۷ برای این پروژه  به روش اجاره ایی۲ بار فراخوان در نظر گرفته شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان اظهار داشت: مساحت این پروژه با ۸ هزار متر مربع دارای ۲ کارگاه مجهز به IT، کارگاه انرژی‌های نو و امکانات خاص می‌باشد به طوری که بتواند در زمینه سازی ایجاد اشتغال برای توسعه آموزش‌های مهارتی موثر واقع شود.

وی با ابراز خرسندی از حمایت سازمان برنامه و بودجه در این پروژه گفت: در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای این نخستین پروژه است که در راستای اجرای دستورالعمل ماده ۲۷  واگذار می‌شود و امید است نقطه عطفی برای سایر پروژه‌هایی که امکان واگذاری دارند باشد.

احمدی اضافه کرد: در تعدادی از شهرستان‌ها پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده و با اعلام فراخوان از علاقمندان فعالیت در حوزه آموزش دعوت می‌شود تا در این امر مشارکت کنند و بتوانند از پروژه‌ها بهره‌برداری لازم را به عمل آورند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان عنوان کرد: در رابطه با اجرای طرح تکاپو شرکت های وارد کننده خواستار فضای مناسب می باشند و در این قرارداد مقرر گردید بخشی از فضا تا سقف ۵۰ درصد در اختیار شخص قرار گیرد.

وی همچنین از رایزنی با سازمان فنی و حرفه ای در خصوص آموزش های الکترونیکی خبر داد و گفت: با توجه به رویکرد توسعه در زمینه تولید محتوا، واقعیت مجازی و اینترنت در حوزه های آموزش و مهارتی فعالیت هایی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز