خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار مرکزی صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در شهرستان خمین

نمایشگاه صنایع دستی شهرستان خمین با حضور استاندار مرکزی و اعضای شورای اداری این استان در بیت تاریخی امام خمینی(ره) افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور در  زادگاه امام راحل مورد استقبال فرماندار و مسئولان محلی قرار گرفت و با حضور در گلزار شهدای خمین  به مقام شامخ شهیدان  ادای احترام کرد.
 
نمایشگاه صنایع دستی نیز با حضور استاندار مرکزی و اعضای شورای اداری این استان در بیت تاریخی امام خمینی (ره) در خمین گشایش یافت. در 17 غرفه صنایع دستی این نمایشگاه آثار نفیس هنرهای دستی و سنتی 30 نفر از هنرمندان شهرستان خمین به معرض دید عموم گذاشته شده است.آثار به نمایش درآمده در رشته‌های معرق، منبت، چرم دوزی، قلاب بافی، گلیم و فرش بافی است.
 
گفتنی است نمایشگاه صنایع دستی شهرستان خمین از امروز تا 22 بهمن ماه در حیاط سوم بیت حضرت امام (ره) در خمین برای بازدید عموم دایر است.
 
 حضور در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان خمین،  حضور در جشن انقلاب در بیت حضرت امام(ره) و نواختن زنگ انقلاب و دیدار با خانواده شهید غلامرضا عبدالله بربرودی از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به شهرستان خمین است.

کد خبر : ۴۵۴۴۳۰