خبرگزاری کار ایران

در استان بوشهر؛

هیات رئیسه سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۰۱

اعضای سازمان عدالت و آزادی منطقه بوشهر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شورای منطقه سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی بوشهر بعدازظهر سه‌شنبه پنجم بهمن ماه تشکیل جلسه داد.

 در ابتدای این جلسه اکبر صابری رئیس منطقه بوشهر حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی طی سخنانی به اهمیت دو انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری و شوراهای‌شهر و روستا اشاره کرد و خواستار مشارکت اعضای شورای حزب در تهیه و تدوین راهکارهای حضور موثر در این دو انتخابات مهم شد.

صابری همچنین با اشاره به برگزاری کنگره سراسری حزب عدالت و آزادی در نیمه بهمن ماه جاری گفت: در کنگره حزب کاندیدای مورد حمایت سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری مشخص و اعلام خواهد شد.

در این جلسه همچنین اعضای شورای مرکزی حزب در استان نظرات خود پیرامون فعال تر کردن و راه اندازی دفاتر شهرستانی حزب عدالت و آزادی بیان داشتند.

در ادامه این جلسه اعضای هیات رییسه شورای مرکزی حزب در استان با نظر حاضرین انتخاب شدند.

قاسم شکوه به عنوان نائب رییس و خانم مهرناز سهرابپور به عنوان دبیر شورای مرکزی حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی در استان بوشهر انتخاب شدند. همچنین در این جلسه مسئولان کمیته های مختلف حزب مشخص شدند.

بر این اساس علی زاده به عنوان مسئول کمیته جوانان و دانشجویان - عباس حیدری مفرد به عنوان مسوول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات- سهراب بهبهانی مطلق مسوول کمیته آموزش و پژوهش و فرانک لاهیجانی مسوول کمیته تشکیلات انتخاب شدند.

گفتنی است دبیرکل سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با صدور احکام جداگانه ای در اواخر آذرماه گذشته و اکبر صابری، شاکر شکیبا، سهراب بهبهانی مطلق، قاسم شکوه، عباس حیدری مفرد، آرش علیزاده، زهرا چراغ زاده، مهرناز سهراب پور، فرانک لاهیجانی را به عنوان اعضای شورای مرکزی حزب عدالت و آزادی در استان بوشهر برای یک دوره دو ساله منصوب کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز