خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات کشور در زنجان خبرداد:

اولین ارز از ماه گذشته از ژاپن وارد کشور شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۷۲۸

مدیر عامل شرکت مخابرات کشور گفت: با استفاده از ظرفیت خدمات فنی و مهندسی که در همراه اول و مخابرات ایجاد شده است می توانیم مناطق بین المللی تحت پوشش مخابرات را در دستور کار حوزه آی سی تی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رسول سرائیان مدیر عامل شرکت مخابرات کشور امروز(۳۰ دی) در جلسه شورای اداری اظهار کرد: در استان زنجان مشکلی در زیرساخت های مخابرات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان به فیبر نوری متصل شده است، گفت: اگر دستگاهی نیازمند فیبر نوری باشد مخابرات آمادگی خود را برای اتصال دستگاه ها به فیبر نوری پرسرعت اعلام می‌کند.

این مقام مسوول با اشاره به شبکه ملی اطلاعات گفت: تمام نیازهای اپراتوری تا پایان سال ۹۶ در استان زنجان تامین شده است.

سرائیان افزود: با استفاده از ظرفیت خدمات فنی و مهندسی که در همراه اول و مخابرات ایجاد شده است می‌توانیم مناطق بین‌المللی تحت پوشش مخابرات را در دستور کار حوزه آی سی تی قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات کشور با اشاره به اینکه در حوزه همراه اول و تلفن ثابت ظرفیت حضور در بازار بین‌المللی وجود دارد، افزود: صدور خدمات فنی و مهنسی در کشور و پروژه‌های موجود در دستور کار قرار دهید که موجب ایجاد تجربه بین‌المللی و صدور نیرو می‌شود و تعامل بیشتر پس از توافق برجام ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه همیاری دستگاه‌ها و مدیران می‌تواند مسیر را تسهیل کند، گفت: نقش آی سی تی می‌تواند در اجرای پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان امکان دارد از این رو باید همراهی در امور مربوط به حوزه در اولویت قرار گیرد.

معاون وزیر و مدیرعامل پست در کشور هم در سخنانی به گشایش‌های پست در یک سال اخیر اشاره کرد، گفت: سه سال گذشته مرسولات با مشکل در ارسال روبه‌رو بود که در حال حاضر از ۵ ایرلاین استفاده می‌کنیم.

مهری به کاهش هزینه‌ها و آسیب‌دهی مرسولات پس از این اقدامات اشاره کرد و گفت: در کنگره جهانی پست و ایران با ۱۰۳ رای توانست عضو اتحادیه شود.

این مقام مسئول به دریافت جایزه‌های مختلف در این حوزه اشاره کرد و گفت: باقی سرویس ترانزیت بین‌المللی را از ماه گذشته برقرار کردیم که سوریه و افغانستان متقاضی ارسال مرسولات از پست ایران شده اند.

مهری در پایان سخنان خود، با بیان اینکه سال گذشته پست بانک ۳۰۰ میلیون دلار مرسولات داشت، گفت: از ماه گذشته اولین ارز از ژاپن وارد کشور شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز