خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد ملی نخبگان زنجان مطرح کرد:

ضرورت حمایت از نخبگان درحل مشکلات کشور/ برگزاری جشنواره رویش سبلان به میزبانی زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۷۷۴

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان بر ضرورت توانمندسازی نخبگان جامعه تاکید کرد و گفت: این بنیاد به عنوان پل ارتباطی بین ستادهای توسعه و فناوری فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، وحید رشتچی رئیس بنیاد ملی نخبگان استان زنجان امروز شنبه (25دی) در این خصوص اظهار داشت: این بنیاد در طول سال طرح های متعددی در راستای توانمندسازی نخبگان اجرا می کند.

رشتچی با اشاره به اینکه تسهیل روابط بین نخبگان و جامعه از دیگر رسالت‌های این بنیاد است، خاطرنشان کرد: این بنیاد به عنوان پل ارتباطی بین ستادهای توسعه و فناوری عمل می کند.

این مقام مسئول در استان زنجان ، به نقش نخبگان در ارتقای امور مثبت در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: در سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی است، بهره مندی از ظرفیت نخبگان در این زمینه بسیار لازم است.

رشتچی در ادامه با بیان اینکه حمایت از مخترعین و نخبگان لازمه حل مشکلات کشور است، خاطرنشان کرد: به همین منظور جشنواره منطقه ای اختراعات و ابتکارات «رویش سبلان» به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.

وی،  در این خصوص اضافه کرد: این جشنواره با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی های فکری به ثروت برگزار می شود.

به گفته وی، جشنواره اختراعات و ابتکارات رویش سبلان با مشارکت بنیاد نخبگان استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان ‏غربی برگزار می شود.

رشتچی در پایان سخنلن خود، زمان برگزاری این جشنواره را ( 10 و 11 اسفند) سال جاری عنوان کرد و گفت: اختراعاتی که از سوی هیات داوران تائید شود از تسهیلات بیناد برای توانمندسازی اختراع بهره مند می شوند.

لازم به ذکر است علاقمندان برای ثبت نام در این جشنواره تا 10 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند به سایت بنیاد ملی نخبگان به آدرس www.bmm.ir و یا آدرس www.zanjan.bmm.ir بنیاد ملی نخبگان استان زنجان مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز