خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی:

طرح پایش معادن غیر فعال آذربایجان‌غربی اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۹۹۷

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: امسال طرح پایش معادن غیرفعال آذربایجان‌غربی اجرا شد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، عبدالحمید سرتیپی با اشاره به عملکرد هشت ماهه این معاونت اظهار داشت: در این مدت ضمن صدور تعداد 104 فقره مجوز برداشت شن و ماسه، تعداد 29 فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه ثابت 685 هزار و 59 میلیون ریال و اشتغال مستقیم 467 نفر تمدید یا صادر شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی تصریح کرد: از سوی دیگر تعداد 41 فقره پروانه اکتشاف با پیش‌بینی هزینه 50 هزار و 49 میلیون ریال صادر شد.

وی از بررسی مشکلات معدنی استان آذربایجان‌غربی خبر داد و افزود: تا پایان آبان ماه مشکلات دریاچه ارومیه نیز با حضور وزیر محیط زیست و انرژی کشور فرانسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته سرتیپی، برگزاری‌سومین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی، ماشین آلات‌معدنی و صنایع ساختمانی مرتبط با حضور معدنکاران و صاحبان صنایع معدنی، استانی، کشوری، ترکیه و نخجوان در محل نمایشگاه بین‌المللی از سایر برنامه‌های این مدت بوده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی‌سازمان‌صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی،برگزاری‌مزایده محدوده‌های اکتشافی، بررسی طرح‌های اکتشافی معدن و نیز اجرای طرح پایش معادن غیر فعال استان را از سایر اقدامات امسال دانست.

وی با اشاره به بروزرسانی کلیه پرونده‌های مربوط به معادن دارای پروانه بهره‌برداری اظهار داشت: علاوه بر آن، اجرای طرح بازدید نظارتی از معادن دارای پروانه بهره‌برداری،اجرای طرح مانیتورینگ در مجتمع‌های معدنی تکاب و معدن طلای آقدره این شهرستان و نیز اجرای طرح زیر ساخت‌های معدنی راه ارتباطی در محور ایواوغلی-سیه باز خوی نیز انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز