خبرگزاری کار ایران

عصر امروز رخ داد؛

حضور بالگرد اورژانس تبریز در صحنه واژگونی پراید/ سقوط پاترول به ته دره در مرند

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از واژگونی یک دستگاه پراید که منجر به اعزام بالگرد اورژانس تبریز شد، خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید شادی‌نیا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 16 بعد از ظهر امروز با اعلام خبر واژگونی پراید به مرکز اورژانس هریس و صعب‌العبور بودن مسیر هماهنگی‌های لازم از طرف مرکز اورژانس تبریز و مدیریت بحران دانشگاه EOC بالگرد عازم محل حادثه شد.

وی در ادامه تصریح کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های خواجه و باسمنج نیز به صحنه اعزام شده بودند اما سه مصدوم پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط تیم تخصصی اورژانس هوایی به بیمارستان امام رضا(ع) تبریز انتقال یافت.

مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همچنین از سانحه رانندگی در جاده مرند خوی خبر داد و گفت: در این حادثه دو دستگاه آمبولانس اورژانس به صحنه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه ساعت 15:45 عصر امروز رخ داد که  سریعا دو دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های کشک‌سرای وشهری مرندعازم محل شد.

شادی نیا خاطرنشان کرد: در این سانحه بعد از برخورد پاترول منحرف شده و به دره سقوط کرده بود و دو مصدوم حادثه پس از دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان کوه کمری مرند انتقال بافتند.

کد خبر : ۴۴۵۲۳۷