خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در رودسر مطرح کرد:

روستاهای بالای 20 خانوار از اینترنت بهره مند می شوند/ ورود به مسائل حاشیه ای سودی برای نظام ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۰۶۱

وزیر ارتباطات گفت: تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت دسترسی خواهند یافت.

به گزارش ایلنا از رودسر، محمود واعظی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه دولت طی مدت فعالیت خود به دنبال جناح و حزب نبوده است، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید توانست در این مدت مشکلات داخلی و منطقه‌ای را برطرف کند و روابط خارجی ایران را بهبود ببخشد.

وزیر ارتباطات افزود: امیدواریم با حفظ همبستگی انتخابات سالم داشته باشیم و زمانی که تصمیم گرفتیم کسی را انتخاب کنیم در طول چهار سال تاوان آن را نپردازیم.

وی بیان داشت: سیاست دولت بیشتر در امر توسعه‌ای بوده و تلاش شده با توجه به فشارهای خارجی و تحریم‌ها و بد‌عهدی‌های کشورهای مختلف، با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حمایت ملت مشکلات را برطرف کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: همه خدمت گذاران می دانند که ورود به مسئل حاشیه ای هیچ سودی برای نظام ندارد و باید دست در دست هم و با اتحاد به دنبال پیشبرد اهداف نظام باشیم.

واعظی با بیان اینکه برای بررسی مشکلات و اختصاص اعتبارات مورد نیاز به گیلان سفر کرده ام افزود: برای توسعه کابل چابکسر، سوئیچ برخی از مناطق رودسر، ارتباط نسل سوم و چهارم تلفن همراه تلاش مضاعفی صورت می‌گیرد.

وی افزود: قول می‌دهم ابتدا کار نسل سوم انجام شود و سپس شاهد راه اندازی نسل چهارم باشیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه شبکه انتقال در رودسر چهار برابر و پهنای باند آن سه برابر شده  است گفت: تاکنون ۳۹ میلیارد تومان  برای فناوری و ارتباطات این شهرستان سرمایه‌گذاری شده و تا پایان دولت یازدهم ۳۷ میلیارد تومان دیگر نیز  به این شهرستان تخصیص خواهد یافت.

واعظی گفت:تا پایان دولت یازدهم همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت دسترسی پیدا خواهند کرد و در یک روستاهم که بالای 20خانوار می باشد که تلفن ندارد نیز واگذاری تلفن خواهیم داشت.

وزیر ارتباطات با تصریح بر اینکه در ابتدای دولت کاربران اینترنت در سراسر کشور حدود ۳ و نیم میلیون کاربر بود اظهار کرد: امروز به حدود ۳۸ میلیون کاربر اینترنتی در کشور رسیدیم.

واعظی افزود: پهنای باند اینترنت کشور از ۶۲۴ گیگابیت بر ثانیه به بیش از ۴ هزار گیگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه مشکلات آنتن دهی اپراتورها بررسی و رفع خواهد شد تاکید کرد:هیچ جاده ای در کشور نقطه کور نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز