خبرگزاری کار ایران

قائم مقام انجمن اسلامی مهندسین استان آذربایجان غربی:

منافع کلان اقتصادی برخی در سایه تحریم بوجود می‌آید/ این همه دروغ پردازی علیه یک دولت سابقه نداشته است

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۹۴۹

قائم مقام انجمن اسلامی مهندسین استان آذربایجان غربی گفت: این همه دروغ پردازی علیه یک دولت سابقه نداشته است.

محمد اکبریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه در مورد اعتماد مردم به تیم اقتصادی دولت تدبیر وامید در استان آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه تیم اقتصادی دولت آقای روحانی با کنترل تورم افسار گسیخته دولت قبل و رشد اقتصادی قابل قبول در کشور توانست عملکرد قابل قبولی درآمار وشاخص‌های توسعه واقتصادی برجای بگذارد. 

این مدیر سابق دولت اصلاحات در مورد سنگ اندازی‌ها برای دولت و وارونه نشان دادن خدمات دولت به مردم گفت: بنده در ۳۲سال عمر مدیریتی خود در همه دولت‌ها در جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدیر حضور داشته‌ام، ولی تا به امروز سنگ اندازی‌ها و دروغ پردازی‌ها علیه یک دولت را تا سرحد دروغ‌پردازی وسیاه نمائی ندیده بودم. 

وی افزود: اگر تیم اقتصادی دولت تا به امروز موفق عمل نمی‌کرد باید با وضعیت اقتصادی دولت قبل امروز شاهد تورم۵۰%در جامعه بودیم ولی معنای کنترل تورم به معنای ارزانی در جامعه نیست، برخی دوستان دلواپس آن را دروغ‌پردازی می‌نامند و اقدام به سم پاشی علیه دولت منتخب مردم می‌کنند وتنها دلیل این سیاه نمائی‌ها برخی از منافع شخصی افراد در سایه تحریم می‌باشد. 

اکبریان ادامه داد: برخی دوستان جناح اصولگرا به هیچ وجه به فکر معیشت مردم نیستند ونخواهند بود زیرا منافع کلان اقتصادی برخی از این آقایان در سایه تحریم بوجود می‌آید. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب در مورد وضعیت گور خواب‌های در کشور واتهامات بی‌پایه واساس برای دولت آقای روحانی در این زمینه گفت: این امر نباید در کشور سیاسی تلقی شود وآنرا به حساب کم کاری دولت بگذاریم زیرا اکثر گورخواب‌ها را افراد معتاد تشکیل می‌دهند، چرا تا به امروز به فکر گورخواب‌های ایران نبودیم چرا شهرداری تهران ودیگر شهرداری‌های کشور راه حلی برای ان پیدا نکرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز