خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبرداد:

سفر وزیر نفت به کرمانشاه برای شتاب بخشیدن به اجرای پروژه های نفتی

استاندار کرمانشاه از سفر وزیر نفت به کرمانشاه در آینده ای نزدیک به منظور شتاب بخشیدن به اجرای پروژه های مهم نفتی و پتروشمی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، اسدالله رازانی در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در سفر دو روزه‌ای که در اواسط هفته به تهران داشتیم برنامه‌های متعددی از سوی مدیریت ارشد استان مورد پیگیری قرار گرفت و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز در پی داشت.
 
استاندار کرمانشاه در این مورد اظهار داشت: صبح روز گذشته مدیریت ارشد استان یک دیدار کاری با مهندس زنگنه وزیر محترم نفت داشتیم. با توجه به این موضوع که ایشان در سال اخیر سفر مستقلی به کرمانشاه انجام نداده‌اند - تنها در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به کرمانشاه حضور داشتند - از ایشان دعوت شد سفری به استان داشته باشند تا در یک زمان کافی مسایل مربوط به پروژه‌های مهم و در دست اجرا به شکل جدی مطرح کرده و بتوانیم در مورد آن ها تصمیم گیری کنیم.
 
وی عنوان کرد:  زنگنه نیز با توجه به ضرورتی که در مورد انجام این سفر احساس می‌کردند به دفترشان دستور دادند برنامه‌های انجام این سفر را تنظیم کنند.
 
 رازانی اظهار داشت: همچنین در این دیدار 2 پروژه مهم پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی اسلام آباد به شکل ویژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راه‌های شتاب بخشیدن به این پروژه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه زنگنه حمایت های خوبی از 2 پروژه مهم پالایشگاه آناهیتا و پتروشیمی اسلام آباد انجام داده‌اند و این دو پروژه روند اجرایی خوبی را در پیش گرفته است.
 
این مقام عالی اظهار داشت: در این دیدار وزیر نفت نیز قول حمایت‌های بیشتری را دادند و به معاونت‌های مجموعه وزارت‌خانه دستور دادند همکاری‌های بیشتری در این زمینه داشته باشند تا این پروژه‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرند.
 
وی در ادامه سخنانش افزود: پیرامون توسعه زیربنایی منطقه سومار و نفت شهر و قصرشیرین نیز درخواستی خدمت ایشان ارایه شد. تا پیش از این وزارت نفت بیش از 20 میلیارد تومان برای ایجاد تأسیسات زیربنایی در نفت شهر هزینه کرده است و تقاضا کردیم این روند حمایتی همچنان تداوم یابد تا وزیر محترم نفت نیز در این زمینه قول مساعد دادند.

کد خبر : ۴۴۴۸۴۱