خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس:

1123 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سلماس انجام شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: در آبان امسال یک هزار و 123 واحد صنفی و غیر صنفی شهرستان سلماس مورد بازرسی قرار گرفت.

جعفر مهدی‌زاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سلماس، با اشاره به عملکرد آبان ماه این اداره اظهار داشت: خوشبختانه بررسی‌های میدانی از کارخانه آرد و نانوایی شهرستان سلماس نشان از وضعیت بسیار رضایت بخش و مطلوب آنها است.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه رفع موانع تولید در شهرستان سلماس گفت: این جلسه به منظور رفع مشکلات و موانع تولید با اولویت بررسی تسهیلات پرداختی برگزار شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت پرداخت تسهیلات رونق تولید باشیم.

مهدی‌زاده تصریح کرد: در ماه گذشته و در حوزه اصناف 39 فقره پروانه کسب صادر و شش مورد قیمت‌گذاری کالا و خدمات مورد تصویب قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس افزود: در آبان ماه امسال یک هزار و 123 واحد صنفی و غیر صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد 20 مورد تخلف به ارزش ریالی 54 میلیون و 604 هزار و 850 ریال ثبت شد.     

وی بیان کرد: علاوه بر آن در حوزه قاچاق 80 واحد مورد بازرسی قرار گرفته که پنج  مورد آن منجر به تشکیل پرونده به ارزش ریالی چهار میلیون ریال شد.

کد خبر : ۴۳۸۰۴۱