خبرگزاری کار ایران

در آستانه فصل زمستان انجام شد؛

برگزاری جلسه هماهنگی و آمادگی زمستانی راهداران استان البرز

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۸۷۵

مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان البرز از آمادگی 22 اکیپ راهداری، 250 نیروی راهدار و 115 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری استان در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید یعقوب میر کتولی در جلسه هماهنگی راهداری زمستانی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به سرمای زودرس در سال جاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان با امکاناتی شامل  22 اکیپ راهداری، 250 نیروی انسانی و 115 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: استان البرز به لحاظ موقعیت خاص آن و قرارگرفتن در مسیر اصلی تردد استان های شمالی، غربی و شمال غربی و همچنین همجواری با پایتخت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: این استان دارای 393 کیلومتر راه بین شهری و 907 کیلومتر راه روستایی است که از این میزان، 248 کیلومتر آن راه شریانی و 500 کیلومتر راه کوهستانی است که شرایط جاده های استان انجام سریع عملیات راهداری زمستانی و ضرورت بازنگه داشتن محورهای ارتباطی استان را مضاعف کرده است.

مدیر کل حمل و نقل و راهداری استان البرز در پایان،  با تاکید بر ضرورت هماهنگی و انسجام کاری لازم بین ادارات راهداری و پلیس راه استان برای انجام عملیات راهداری زمستانی، بازگشایی محورها و اطلاع رسانی شایسته به مردم، گفت: روند افزایشی تعداد خودروها و رانندگان، افزیش میزان سفر را در پی دارد که این امر وظایف ادارات ذی ربط برای هدایت جریان ترافیک را افزایش می دهد.

گفتنی است این جلسه، با حضور فرمانده پلیس راه استان، فرمانده راهور و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز