خبرگزاری کار ایران

به میزبانی اتاق بازرگانی استان انجام شد؛

برگزاری اولین نشست سهامداران شرکت توسعه صادرات استان البرز

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۳۸۷

اولین نشست سهامداران شرکت توسعه صادرات استان البرز با حضور روسای اتاق‌های بازرگانی، تعاون، خانه صنعت و معدن، سازمان همیاری شهرداری ها، اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان میوه و تره بار و جمعی از سهامداران برگزار شد.

به گزارش ایلنا در البرز، در اولین نشست سهامداران شرکت توسعه صادرات استان سهامدارن این شرکت بر صادرات محصولات موجود در انبارها که در داخل کشور بازار ندارد، تاکید کرده و نگاه ملی و حاکمیتی برای صادرات این محصولات از طریق شرکت توسعه صادرات استان را ضروری دانستند.

همچنن در این نشست مطرح شد، شرکت در شرف تاسیس توسعه صادرات استان البرز در نخستین گام استراتژی و بسترسازی برای صادرات هزاران تن محصولات انباشته شده در انبارهای کارخانجات استان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

در نخستین نشست سهامداران این شرکت، ایجاد یک سامانه تخصصی برای شناسایی انواع محصولات مرغوب و قابل صادرات مازاد بر مصرف و انباشته شده در انبارها پیشنهاد شد.

رهایی کامل از رکود، رفع معزل بیکاری، ایجاد اشتغال و توسعه صادرات در حد انتظار از اهداف و سیاست های شرکت در شرف تاسیس توسعه صادرات استان عنوان شد.

همچنین دراین نشست مطرح شد شرکت توسعه صادرات استان برای صادرات برنامه ریزی خاص و هدفمند داشته و به صورت مستمر دلایل کاهش یا افزایش صادرات هر محصولی را مورد بررسی قرار می دهد و یکی از ویژگی های تاسیس شرکت توسعه صادرات استان البرز ریشه یابی موانع موجود در مسیر توسعه صادرات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز