خبرگزاری کار ایران

پلیس راه البرز اعلام کرد:

ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس/ هشدار سقوط بهمن درجاده های کوهستانی البرز

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۰۸۱

پلیس‌راه استان البرز از ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس از ابتدا تا محدوده تونل شماره پنج خبر داد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام پلیس راه استان البرز در حال حاضر ترافیک در محور کرج- چالوس از ابتدای جاده تا محدوده تونل شماره پنج سنگین است.

بر این اساس ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل میدان امام حسین (ع)، پایانه مسافربری شهید کلانتری سنگین اعلام شد.

پلیس‌راه استان البرز ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده پل حصارک را هم نیمه سنگین اعلام کرد.

این مرکز از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان البرز را دارند درخواست کردتجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر به‌ویژه محور کوهستانی چالوس را به همراه داشته باشند.

هشدار سقوط بهمن درجاده های کوهستانی البرز
هواشناسی استان البرز درباره احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن در جاده های کوهستانی استان البرز به ویژه جاده کرج - چالوس هشدار داد.

هواشناسی البرز اعلام کرده بر اساس مشاهدات ماهواره ای و گزارش های دیدبانی به سبب وجود برف با ارتفاع قابل توجه در مناطق کوهستانی دامنه های شمالی البرز و گرمایش دمای هوا، احتمال ریزش بهمن در مناطق مستعد جاده های کوهستانی البرز شامل جاده چالوس در روزهای دوشنبه و سه شنبه وجود دارد و رانندگانی که قصد عبور از این مناطق کوهستانی را دارند مراقب خطر ریزش بهمن باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز