خبرگزاری کار ایران

مدیر مسئول روزنامه زاهدان عنوان کرد:

حمایت همه‌جانبه از علی مطهری

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۶۳۲

روزنامه زاهدان در سر مقاله امروز خود به حمایت همه‌جانبه از علی مطهری پرداخته است

به گزارش ایلنا از زاهدان، در سرمقاله امروز روزنامه زاهدان که در ستونی به نام "میدان آزادی" به قلم محمد تقی رخشانی منتشر شده، آمده است:

درست روزهایی که دادگاه آمران حمله به مطهری در شیراز در جریان است، او در سویی دیگر از جغرافیای ایران باز هم از داشتن یک تریبون منع شد. او که به دعوت مجمع مشورتی اصلاح‌طلبان خراسان‌رضوی به مشهد رفته بود؛ با دستور دادستانی از ایراد سخنرانی منع شد.

در پی نامه سرگشاده علی مطهری به رییس‌جمهور، شخص وزیر کشور به عنوان اولین مقام دولتی به این موضوع ورود کرد و با ابراز تاسف از وقوع این حادثه و با بیان اینکه برنامه سخنرانی مطهری تمامی مجوزهای لازم قانونی را از مراجع ذی‌صلاح دریافت کرده بود، از تشکیل تیم تحقیقاتی برای پیگیری موضوع خبر داد و گفت: "به معاون سیاسی دستور داده‌ام بلافاصله با تشکیل تیم تحقیقاتی این موضوع را بررسی کند و گزارش آن را ارائه دهد و در صورت تخلف و اهمال مدیران اجرایی با آنها برخورد قاطع شود و چنانچه اقدامات خارج از اختیارات دولت و وزارت کشور است، در قالب گزارشی به استحضار مقامات ذی‌صلاح برسد".

حسن روحانی رییس‌جمهور با دفاع از مواضع نایب‌رییس مجلس، حریت و شجاعت بیان او را کم‌نظیر خوانده و به‌ وزرای‌کشور و‌ دادگستری دستور پیگیری ماجرا را داد.

مجلسیان نیز همچون رییس قوه‌مجریه ورود پر رنگی به موضوع لغو سخنرانی مطهری داشتند. از واکنش قاطع رییس‌مجلس گرفته تا اعزام کمیته بررسی به مشهد و امضای بیانیه برای پیگیری موضوع، همه و همه دست به دست هم دادند تا نمایندگان مردم اتفاق افتاده را به جد پیگیری کرده تا به گفته خودشان از بروز دوباره این بی‌قانونی‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز