خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

مرگ 3 نفر بر اثر گازگرفتگی در کهگیلویه و بویراحمد/ 15 تبرئه و شش محکوم‌نتیجه پرونده‌های قصور پزشکی

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۵۱

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن سه نفر در هفت ماهه اول امسال بدلیل گاز گرفتگی در این استان خبرداد.

کامروز امینی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در هفت ماه امسال سه نفر، دو زن و یک مرد بر اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن در استان جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال گذشته فوتی در اثر گاز گرفتگی در کهگیلویه و بویراحمد ثبت نشده است، اظهار داشت: تعداد 9 نفر بر اثر گازگرفتگی جان خود را در سال گذشته در این استان از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، این استان در رتبه شش کشوری در میزان متوفیات در اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن به ازای هر صدهزار نفر جمعیت قرار دارد.

15 تبرئه و شش محکوم، نتیجه پرونده های قصور پزشکی

امینی گفت: 21 پرونده قصور پزشکی در شش ماه نخست امسال در واحد کمیسیون پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بررسی شده است.

وی آمار پرونده‌های ورودی به واحد کمیسیون پزشکی‌قانونی کهگیلویه و بویراحمد در شش ماهه نخست امسال را 133 پرونده عنوان کرد:

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این آمار در مدت مشابه سال گذشته تعداد 99 پرونده بوده که افزایش 34.34 درصدی داشته است.

امینی با بیان اینکه از تعداد 133 پرونده ورودی به واحد کمیسیون پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد در شش‌ماه نخست امسال، تعداد 21 پرونده با موضوع قصور پزشکی تشکیل شده است، اظهارداشت: 15 پرونده تبرئه و شش پرونده محکوم شده اند.

وی گفت: این آمار در مدت مشابه سال گذشته تعداد 11 پرونده بوده که پنج تبرئه و شش محکوم داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز