خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای زنجان خبر داد:

استقرار 28 پایگاه راهداری در محورهای مواصلاتی استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۴۲۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در مجموع 497 نفر نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان و 236 دستگاه ماشین‌آلات راهداری برای عملیات زمستانی استان زنجان آماده شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، ایرج دست نشان ، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، امروز با اعلام این خبر ، گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی درمحورهای استان، رانندگان باید حتما زنجیر چرخ و جیره خشک به همراه داشته باشند و بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته جهت انجام عملیات راهداری   9 اداره با 28 راهدارخانه فعال  شده و آماده خدمت‌رسانی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان  تصریح کرد: 236 دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز می‌شوند.

دست نشان ، همچنین از خرید 18300 هزار تن شن و نمک برای سهولت تردد در راه‌های سطح استان در فصل سرما خبر داد و افزود: همچنین برای  اجرای طرح عملیات زمستانی850000هزار لیتر سوخت تهیه شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: سامانه ۱۴۱ آماده اطلاع‌رسانی به مسافران استان است. ضمن اینکه اپلیکیشن این سامانه بر روی تلفن همراه قابل نصب است. راهداران استان نیز۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی هستند همچنین این اداره کل ضمن تعامل با پلیس و هلال احمر ،آماده مدیریت بحران عملیات تخصصی زمستانی است و وضعیت راه‌ها به طور دائم با دوربین‌های کنترل سرعت و نظارت تصویری رصد می‌شود.سیستم گرمایشی ۶۴ درصد از مدارس زنجان استاندارد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز