خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان‌غربی:

فضای کسب و کار در آذربایجان غربی در بدترین وضعیت قرار دارد

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: فضای کسب و کار در آذربایجان‌غربی در بدترین وضعیت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، قربانعلی سعادت در دوازدهمین جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه نامناسب بودن فضای کسب و کار یکی از مشکلات عمده ما در استان است، گفت: سیمای صنعت و تولید در استان انعکاسی از فضای کسب و کار است.

استاندار آذربایجان‌غربی با اظهار تاسف از اینکه در زمینه فضای کسب و کار در بین استانها در ردیف بیست و ششم قرار داریم،  افزود: این نشان از وجود عقب ماندگی ها در توسعه استان است که این عقب ماندگی ها باید جبران شود.

سعادت با بیان اینکه تغییر جدی و اساسی در رویکرد اقتصادی استان نیاز است، ادامه داد: هر چند این تغییر سخت است ولی لازم و ضروری است و انتظار می رود که این تغییرات در اقتصاد استان انجام شود.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مقایسه با سایر استان‌ها فضای کسب و کار در آذربایجان‌غربی در بدترین وضعیت قرار دارد چون علیرغم اینکه در استان آمادگی برای اشتغال و ایجاد زمینه‌های شغلی فراهم است ولی آنطور که باید و شاید به مردم اجازه فعالیت اقتصادی و مجوز فعالیت داده نمی‌شود و این یک نوع ظلم در حق آنان است .

مقام عالی استان با بیان اینکه متاسف هستیم این فضای کسب و کار در استان وجود دارد، گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی وظیفه‌اش این است که این فضا را اصلاح کند.

کد خبر : ۴۲۲۸۸۶