خبرگزاری کار ایران

سرهنگ فیروزخواه خبر داد:

دستگیری سارق خفت‌گیر با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت در کرج

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۸۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقی با اعتراف به ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه با بیان این مطلب گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان منطقه «شیخ‌آباد» کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر سرقت اموال وی از سوی راکب یک دستگاه موتورسیکلت بلافاصله، ماموران گشت کلانتری ۲۵ «محمدشهر» برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

وی افزود: مالباخته در تحقیقات اولیه ماموران اظهار داشت که در حال عبور از محوطه پشتی میدان تره‌بار بود که ناگهان راکب یک دستگاه موتورسیکلت با انسداد مسیر حرکتش با تهدید سلاح سرد و مجروح کردن وی، پس از سرقت گوشی تلفن‌همراه و پنج میلیون ریال وجه نقد اقدام به فرار کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با بررسی آلبوم تصاویر مربوط به سارقان سابقه‌دار و تحقیقات گسترده میدانی در ‌‌نهایت ردی از سارق در منطقه «محمدشهر» کرج شناسایی شد، اذعان داشت: عملیات پلیسی برای دستگیری وی آغاز شد و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را در منزلش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های ماموران به ۴۰ فقره سرقت به عنف اعتراف و همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز