خبرگزاری کار ایران

بیانیه کمیته احزاب و تشکل‌های ستاد استقبال از کاروان دولت در استان مرکزی

کمیته احزاب و تشکلهای ستاد استقبال از کاروان تدبیر و امید در استان مرکزی با انتشار بیانیه‌ای از سفر استانی روحانی به این استان استقبال کرد.

به گزارش ایلنا  متن این بیانیه به این شرح است:

رواق منظر چشم من آشیانه توست
کرم نما و فرود آی که خانه، خانه توست

مردم شریف وارجمند استان مرکزی

در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به استان مرکزی هستیم، استانی غنی و سرشار از فرصت‌ها و منابع غنی طبیعی و انسانی، که همچنان در انتظار توسعه متوازن و پایدار بیشتر است. برای اثبات مهمان‌نوازی و همراهی همیشگی با نظام جمهوری اسلامی و استفاده از حضور رییس قوه مجریه و برای درخواست مطالبات به حق مردم استان، به استقبال رییس جمهور کشورمان می‌رویم و بار دیگر همچون همه صحنه‌های انقلاب حمایتمان را، از انقلاب و رییس جمهور محبوب اعلام می‌کنیم.

آنچه وظیفه دینی، ملی و میهنی ما این است پشتیبان انقلاب و دولت باشیم. طبیعی است انتظار داشته باشیم، سفر دولت به استان بتواند گره از مشکلاتی چون بیکاری و تعطیلی کارخانه‌ها و پروژه‌ها بگشاید و موجبات رونق اقتصادی این سامان و توجه به سهم استان در تولید ثروت را فراهم آورد.

کمیته تشکل‌ها و احزاب ستاد استقبال استان با تمام توان، از دولت تدبیر وامید، به پاس ثبات اقتصادی و سیاسی، علیرغم کمبود بودجه و درآمدهای دولت، حمایت می‌کند و همچنان به پشتوانه رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب، یار و یاور همیشگی نظام مقدس جمهوری خواهد بود.

لذا از مردم فهیم و همیشه در صحنه دعوت می‌شود صرفنظر از گرایش‌های سیاسی و جناحی و در جهت توسعه و پیشرفت استانمان با حضور پرشور و گسترده تکریم با شکوهی از دولت تدبیر و امید و در رأس آن دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری به عمل آوریم.

کمیته احزاب و تشکلهای ستاد استقبال از کاروان تدبیر و امید در استان مرکزی

کد خبر : ۴۲۱۵۷۰