خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در زنجان:

تحقق اقتصاد مقاومتی منوط به حل مشکلات واحدهای تولیدی در این زمینه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی منوط به حل مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری در این زمینه از جمله اهداف دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار حسین دهقان امروز دوشنبه (12مهر) در حاشیه بازدید از شرکت تسکو زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت در صدد  بررسی مسایل و موانع پیش روی واحدهای تولیدی است تا راهکار مناسب  برای حل مشکلات  آنها ارائه دهد.

سردار دهقان،  با بیان اینکه دولت برای  اجرای برنامه‌های اقتصادی پویا در سال‌جاری سعی می‌کند بتواند راهکار موفقیت‌های پیش بینی شده در این بخش را به دست آورد.

وی،  در ادامه با اشاره به اینکه مسایل و موانع مورد تاکید اقتصاد مقاومتی به حتم در برنامه ششم توسعه لحاظ خواهد شد، افزود: تاکنون پیشرفت‌های حاصل شده در این راستا بیش از میزان پیش بینی بوده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین اضافه کرد: با اجرای برنامه‌های دراین خصوص، شاهد بهبود اقتصاد ملی و حل مشکل بیکاری، پویایی و دوام اقتصاد ی خواهیم بود.

سردار دهقان در این خصوص ادامه داد:  با  تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توان قدرت اقتصادی را برای کشور فراهم کرد.

گفتنی است با حضور سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور در زنجان از شرکت ایران ترانسفو و شرکت نخ تایر صبا و شرکت تسکو زنجان بازدید و سه سیلو نیز در مجموع به ظرفیت 83 تن نیز به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است شرکت تسکو از مجموعه شرکت‌های ایران ترانسفو است که اکنون 220 میلیارد ریال بدهی دارد و رفع مشکلات آن نیازمند تامین 300میلیارد ریال اعتبار است.

کد خبر : ۴۱۶۱۹۶