خبرگزاری کار ایران

آیت الله محسن کازرونی:

مخالفت با دولت منتخب مردم شایسته نیست

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم حمایت از دولت منتخب مردم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در البرز، آیت الله محسن کازرونی امروز در دیدار با اعضای حزب اعتدال و توسعه استان با بیان اینکه تندروی و افراط در هیچ جامعه‌ای ره‌آورد مطلوبی ندارد گفت: اعتدال در هر جامعه‌ای باعث پیشرفت و موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

آیت الله کازرونی با ابراز امیدوراری نسبت به نتیجه بخش شدن مسیر معقول و مشروع اعتدال در جامعه افزود: گسترش فرهنگ تحزب و فعالیت حزبی از نشانه‌های جامعه عقلانی و اعتدالی است.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت حزبی از راه‌های معقول و مشروع  رسیدن به قدرت است و این روش مدیریت و اداره کشور و حکومت‌داری از جمله ارزشمندترین تجربیات بشری است که باید به صورت ملموسی در سطح جامعه ظهور و بروز یابد.

کازرونی با تاکید بر گسترش فعالیت گروهی و حزبی در سطح جامعه گفت: جامعه ما  جامعه‌ای فردگراست لذا می‌طلبد افرادی که درگیر کار گروهی و حزبی می‌شوند ویژگی‌های انسانی اخلاقی مثل روحیه گذشت، بی‌طرفی و پذیرش اشتباه را در خود تقویت کنند.

وی با بیان اینکه روح کار جمعی و تحزب باعث افزایش نقد پذیری افراد و گره‌گشایی مشکلات می‌شود خاطرنشان کرد: از این رو معتقدم که کار جمعی و تشکیلاتی که منجر به نقد منصفانه امور و ارائه راه‌حل برای مشکلات جامعه شود فعالیتی دینی،عقلی، شرعی و خداپسندانه است که لازم است در سطح جامعه تسری یابد.

نماینده مردم البرز در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: شایسته نیست با دولتی که با رای مردم و با قائده و ضابطه قانونی انتخاب شده است بی‌انصافانه در تریبون‌های رسمی با آن مخالفت شود.

کد خبر : ۴۰۶۲۷۳