خبرگزاری کار ایران

فرماندار کاشان در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ‌گونه ملاحظه ای در جابجایی مدیران ضعیف نداریم

فرماندار ویژه‌کاشان گفت: در جابجایی مدیران دستگاه‌ها و ادارات ضعیف کاشان هیچ‌گونه ملاحظه‌ای نداریم.

حمیدرضا مومنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با تاکید بر اینکه تمام مسئولان ادارات و نهادهای دولتی شهرستان کاشان موطف‌اند برنامه‌هایشان  را بر مبنای معیارها و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی ساماندهی کنند، گفت: در جابجایی مدیران دستگاه‌ها و ادارات دولتی ضعیف شهرستان کاشان هیچ‌گونه ملاحظه‌ای نداریم.

فرماندار کاشان با بیان اینکه توسعه کاشان متوقف نشده، یادآوری کرد: توسعه کاشان مقداری کند شده اما باید برای جبران این کمبود مقداری در همگرایی‌هایی که در حوزه‌های مختلف فعا‌ل‌اند بیشتر کار کنیم.

منازعات سیاسی موجود در کاشان به صلاح این شهرستان نیست

وی منازعات سیاسی موجود در کاشان را به صلاح این شهرستان ندانست و اظهارکرد: متاسفانه بخشی از کند شدن توسعه شهرستان کاشان به خاطر همین منازعات سیاسی است که نیازمند ایجاد اعتماد عمومی است.

فرماندار ویژه کاشان بالا بردن سطح اعتماد نیروهای فعال، ایجاد احساس همگرایی نیروها و ایجاد وفاق فراگیر را تنها راهکار توسعه شهرستان کاشان دانست و افزود: همان‌طور که روند توسعه کاشان سرعت بیشتری به خود گرفته اما مبنا در این توسعه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و برنامه‌های دولت است.

وی افق کاشان را در همه حوزه‌ها خصوصا در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی خیلی روشن ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم همان‌طور که وفاق  بین اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس برای برنامه‌های کلان شهرستان وجود داردبتوانیم با سیاست‌های دولت تدبیر و امید روند توسعه کاشان را سرعت بیشتری بدهیم.

کد خبر : ۳۹۳۸۹۷