خبرگزاری کار ایران

اعظم مقصودلو:

دختران کبدی‌کار ایران جدی‌ترین مدعی قهرمانی آسیا هستند

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۷۲۰

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان دختر ایران گفت: تیم ملی کشورمان جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های کبدی جوانان دختر آسیا است.

به گزارش ایلنا، اعظم مقصودلو سرمربی تیم ملی کبدی جوانان دختر ایران پس از پایان چهارمین اردوی تیم ملی گفت: تیم ایران در دوره گذشته این رقابت ها عنوان سومی را به خود اختصاص داد و تلاش می کنیم با برنامه ریزی بهتر و انجام تمرینات فشرده و بیشتر در رقابت های پیش رو عنوان قهرمانی را برای کشورمان کسب کنیم.

وی افزود: تیم کبدی دختران ایران قبل از شروع رقابت های قهرمانی آسیایک اردوی آماده سازی دیگر برگزار می کند و ترکیب کامل نفرات حاضر در این مسابقات در آغاز اردوی پنجم و پایانی مشخص شد.

سرمربی تیم ملی جوانان در ادامه گفت: با استفاده کامل از ظرفیت میزبانی و با تکیه بر توانایی های فنی ناشی از برگزاری اردوهای مداوم و تمرینات متعدد به نتیجه ای جز بالا رفتن از سکوی قهرمانی رقابت های آسیا فکر نمی کنیم.

مقصودلو ادامه داد: در راستای مراحل آماده سازی چهارمین اردوی تیم ملی به مدت ۱۰ روز از ۵ فروردین ماه با حضور ۱۶ بازیکن در گرگان برگزار کردیم.

وی در پایان گفت: اردوی آخر تیم ملی در ارومیه از روز ۱۹ فروردین ماه آغاز می شود و نفرات منتخب در این چند روز باقیمانده تا آغاز مسابقات به منظور کسب هماهنگی بیشتر به مرور کارهای فنی، تکنیک و تاکتیک ریز نظر کادر فنی خواهند پرداخت.

چهارمین دوره مسابقات کبدی جوانان قهرمانی آسیا در دو بخش پسران و دختران روزهای ۲۵ تا ۲۸ فروردین سال جاری در سالن ۶ هزار نفری شهر ارومیه برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز