خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

حماسه سیاسی مردم استان بار دیگر رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۳۵۰۷۵۹

استاندار خراسان رضوی از حضور حماسی مردم استان که منجر به خلق حماسه سیاسی دیگری شد قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، علی رضا رشیدیان با بیان این مطلب اظهار داشت: مردم متدین و آگاه استان همزمان با قشرهای مختلف میهن اسلامی اعم زن، مرد، پیر و جوان، کارگر و کشاورز با حضور پر صلابت و هوشمندانه خود به تکلیف ملی و میهنی خود عمل کرده و  بر اساس منافع ملی و با اعتقاد به تاثیر حضور دشمن‌شکن خود موجی از شادی و شادمانی را در دل دوستداران انقلاب اسلامی متجلی ساخته و دشمنان و بدخواهان را از خواب خوش فراموشی انقلاب مایوس کردند.

وی افزود: مردم شریف و با بصیرت نقاط مختلف استان از ساعات اولیه اخذ آرا در مکان های رای‌گیری حضور یافته و جلوه‌های دیگری از وفاداری به اسلام و انقلاب اسلامی و در حمایت از رهبری معظم انقلاب و خادمین خود در دولت تدبیر و امید را به نمایش گذاشتند .

استاندار خراسان رضوی گفت: بر خود لازم می‌دانم از حضور حماسی هم استانی‌های عزیز  و شرکت پر شور ساکنین شهرها و روستاهای جای جای استان و عموم آحاد جامعه اعم از زائران و مجاوران آستان مقدس آقا علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و الثنا) در انتخابات  دهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره نمایندگی مجلس خبرگان قدر دانی نمایم.

رشیدیان خاطرنشان کرد: قطعا در سایه وحدت و این حضور غیرتمندانه، همدلی و همزبانی مردم و دولت افزوده و نعمات بیکران الهی  به این مردمان خونگرم و پر تلاش بیش از پیش  ارزانی می شود.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز