خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتدال و توسعه بوشهر

کاندیداهای مورد حمایت به میثاق‌نامه و تفکر اعتدال و اصلاحات متعهدند

طبیعتا اختلاف نظرهایی وجود دارد اما بر مبنا و اقتضای سیاسی تصمیم گرفته شده تمام کاندیداهای مورد حمایت به میثاق نامه و تفکرات اعتدال و اصلاحات پایبند و متعهد هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بوشهر عادل دهدشتی دبیر حزب اعتدال و توسعه در همایش این حزب در سینما کانون بوشهر گفت: با ایجاد همدلی و همراهی و نگاه به توسعه و پیشرفت استان، بعد از بررسی‌های مختلف در حوزه‌های انتخابیه همراه با دوستان اصلاح طلب که همدل با دولت تدبیر و امید هستند و دغدغه‌های مشترک داریم باعث شد تصمیم بگیریم و کاندیداهای مورد نظر را معرفی کنیم.

دهدشتی گفت: با تمام مشکلات که در حذف نیروهای خوش فکر و نخبه داشتیم سعی کردیم با انجام جلسات متعدد مشترکا اتفاق مبارکی افتاد و توانستیم لیستی را از کاندیداهای مورد نظر اعلام کنیم

او ادامه داد: طبیعتا اختلاف نظرهایی وجود دارد اما بر مبنا و اقتضای سیاسی تصمیم گرفته شده تمام کاندیداهای مورد حمایت به میثاق نامه و تفکرات اعتدال و اصلاحات پایبند و متعهد هستند.

پولادی ریشهری نیز همچنین در این مراسم با بیان اینکه به زعم ما اعتدال در بطن اصلاح طلبی مفهوم پیدا می‌کند گفت: مفاهیمی همچون رفع تعصبات کشف توانمندی‌ها و.... اعتدال و اصلاحات یک رویکرد جامع برای توسعه کشور است، تلاش کردیم انسجام و هماهنگی عملیاتی در استان دنبال شود.

او ادامه داد: در همین راستا تلاش شده که کاندیداهای مورد حمایت شاخصه‌های مورد نظر را داشته باشند انتخاب نیرویی که بتواند در فعلیت بخشیدن مطالبات در همه حوزه‌های فرهنگی سیاسی اجتماعی و... را داشته باشد.

خاطرنشان می‌شود فاطمه هاشمی نیز از میهمانان این همایش بود.

کد خبر : ۳۴۹۲۱۳