خبرگزاری کار ایران

انصراف کاندیدای دیپلمات انتخابات اصفهان از ادامه رقابت + متن نامه

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۴۱۸

محمود منزوی زاده، کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در اصفهان، به منظور ایجاد وحدت رویه بین نیروهای عقلانیت محور و جلوگیری از پراکندگی آرای سایر داوطلبان محترم از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، این دیپلمات ارشد از نامزدهایی بود که از سوی برخی احزاب و نیروهای اعتدال گرا و حامی دولت به عنوان کاندیدای اصلح برای حضور در لیست اعتدال گرایان مطرح بود که با نهایی شدن این لیست، با انتشار نامهای در شبکه های اجتماعی، انصراف خود را از ادامه حضور در انتخابات اعلام کرد.

متن نامه انصراف محمود منزوی زاده به این شرح است:

با نام و یاد خدا

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت

آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

می‌خواست گل که دم زند از رنگ و بوی دوست

از غیرت صبا نفسش در دهان گرفت

 شهروندان عزیز اصفهان سلام 

در آستانه رخداد ملی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نظر به توفیق دولت تدبیر و امید در توافق تاریخی هسته ای و اجرایی شدن برجام که بدون تردید آثار مبارکی برای کشور و ملت عزیز ایران اسلامی به همراه داشته و خواهد داشت، در پاسخ به دعوت تعدادی از مدیران ارشد وزارت امور خارجه و تشویق دوستان و شهروندان عزیز اصفهانی و با هدف  به کار بستن ٣٠ سال تجربه مدیریتی در داخل و خارج از کشور، برای آن که با درک شرایط  موجود بتوانیم برجام داخلی را محقق سازیم، در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت نموده و با همراهی و حمایت دوستان مسیری پر فراز و نشیب را در این راه مقدس پشت سر نهادم.

 لیکن از آن جا که دغدغه منافع ملی کشور و شکل گیری مجلسی عقلانی  را همواره مدنظر داشته و با وجود فضای امید بخش، حاضر نیستم منافع شخصی را بر مصالح عام ترجیح دهم ، به منظور همگرایی و ایجاد وحدت رویه بین نیروهای عقلانیت محور و جلوگیری از پراکندگی آرای سایر داوطلبان محترم؛ از ادامه شرکت در این انتخابات کناره گیری می نمایم.

فلذا با توجه به توصیه دوستان، امروز انصراف خود را تسلیم نموده و از کلیه همراهان، حامیان و طرفداران محترم خواستارم با شرکت نشاط آفرین در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در راستای تحکیم مواضع دولت تدبیر و امید و اجرای برجام 2 به گفتمان و کاندیدایی که دل در گرو شکوفایی اقتصادی، آبادانی، آرامش، آسایش، امنیت و رفاه مردم شریف و شهید پرور اصفهان دارند، رای داده و نمایندگانی  که در شان مردم شریف اصفهان باشد را انتخاب و روانه مجلس کنند.

امیدوارم با سرلوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری در راستای شعار " دولت و ملت، همدلی و هم زبانی" شور و شعور  را به صحنه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازگردانیم.

به امید عزت و اعتلای مردم و میهن اسلامی ایران  

خدمتگزار صدیق مردم فهیم و شریف اصفهان

دیپلمات ارشد وزارت امور خارجه

محمود منزوی زاده

۱۳۹۴/۱۱/۲۹

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز