خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد باران آذربایجان غربی عنوان کرد:

باید از میراث بنیانگذار انقلاب پاسداری کنیم

رئیس بنیاد باران استان آذربایجان غربی گفت: باید میراث بنیانگذار انقلاب اسلامی مورد پاسداشت قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، عباس خورشیدی رئیس بنیاد باران استان آذربایجان غربی در سخنرانی شب گذشته خود در میان استقبال بی نظیر فرهنگیان شهرستان ارومیه برگزار شد ،گفت: جامعه مدنی امروز و ایرانی امروز بر این باور است که راه تقسیم قدرت در کشور جمهوری اسلامی ایران از راه انتخابات می‌گذرد واصلاح طلبان جمهوری اسلامی ایران بدون شک هیچ راه دیگری را برای خدمت به مردم  انتخاب نخواهند کرد.

رئیس بنیاد باران استان با تاکید بر اینکه من برای ادای وظیفه، به این خاک متعهدم، به اصلاحات متعهدم ؛ تصریح کرد: بنده امروز به عنوان یک شخص در انتخابات شرکت نکرده ام بلکه کاندیدای جریان اصلاحات هستم.

خورشیدی در ادامه گفت: این جمله را با جدیت می گویم که اصلاح طلبان ایران اسلامی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد کامل دارند.

عباس خورشیدی با بیان اینکه " من تابع قانون و مقررات هستم"بیان کرد: من بر این باورم که رای مردم، تزیینی و دکور نیست، رای مردم تعیین کننده است و من برای پاسداشت این باور اعتقاد دارم که نباید با انتخابات قهر کرد، همه بزرگان نظام و در راس آن مقام معظم رهبری جز این انتظار ندارند که بر اساس مردم سالاری دینی حرکت کنیم.

وی افزود: ذات و ماهیت اصلاح طلبی با تاریخ این مرز و بوم گره خورده است، مردم ایران از زمان مشروطیت ثابت کردند که اصلاح امور مدیریتی کشور تنها کاغذ بازی نیست و هر زمان که لازم باشد با حضور همین مردم می‌توان با حضور در صحنه حماسه سیاسی دیگری را رقم زد.

خورشیدی در مورد رد صلاحیت سید حسن خمینی گفت: در جمهوری اسلامی باید از میراث خمینی کبیر هرگونه که شده پاسداری کنیم واین رد صلاحیت بسیار تلخ است که در ایام الله دهه فجر نوه حضرت امام را رد صلاحیت کنند.

رئیس بنیاد باران در ادامه گفت: سید حسن خمینی عالم و مجتهد به تمام معناست و فردی است که مورد تایید علماء حوزه علمیه قم ونجف است و دور از عدل وانصاف است که با پاره تن امام خمینی اینگونه برخورد دور از انتظاری شود و امروز آروزی همه مردم ایران اسلامی است که با تائید صلاحیت نوه امام راحل لبیک دیگری بر آرمان های خمینی کبیر داشته باشیم.

کد خبر : ۳۴۴۱۲۴