خبرگزاری کار ایران

دستور رییس اورژانس‌تهران بر ایجاد یک پایگاه‌مجهز در بخش قلعه‌نو

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۰۲۱

پس از فرود موفقیت‌آمیز بالگرد امداد در هفته گذشته در محور ری-ورامین و نجات جان یک بیمار، مدیرکل اورژانس تهران بعد از ظهر امروز با حضور در بخش قلعه‌نو و بازدید میدانی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این بخش، دستور ایجاد یک پایگاه مجهز اورژانس در این محور را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان‌تهران، در این بازدید، ایمان قربانی، بخشدار، محسن فاضلی، رییس شورای اسلامی بخش و حسن شمایی، مدیر پایگاه اورژانس بخش قلعه‌نو نیز حضور داشتند.

سید اسدالله موسوی، رییس اورژانس تهران استقرار پایگاه اورژانس در جاده‌ها را موجب آرامش روانی و خاطر شهروندان و مسافران عنوان کرد و اظهار داشت: مردم در جاده‌ها با دیدن آمبولانس اورژانس، آرامش پیدا می‌کنند و از وجود کادر و تکنسین درمانی اورژانس در کنار خود، خوشحالند.

وی پس از بررسی اقدامات پایگاه اورژانس قلعه‌نو از تلاش‌های تکنسین این پایگاه قدردانی کرد و گفت: برای کار همکاران اورژانس کشور هیچ تشکری بالاتر از دعای خیر مردم و نجات بیماران و مصدومان نیست.

ایمان قربانی، بخشدار قلعه‌نو نیز در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: با دستور رییس اورژانس تهران و پس از جلب موافقت مسولین مربوطه، مرکز مجهز اورژانس تهران در قطعه زمینی در حاشیه محور ری- ورامین احداث خواهد شد.

 

به گفته وی مقرر گردیده است در این مرکز،  علاوه بر تجهیزات اولیه،  امکاناتی همچون اتوبوس آمبولانس،باند فرود  هلی کوپتر،دپوی تجهیزات و همچنین مجهزترین مرکز آموزشی اورژانس تهران نیز تعبیه و مستقر گردد.

 

قربانی اظهار داشت: در صدد هستیم کلنگ احداث این مرکز تا پایان سال جاری به زمین زده شود.

 

وجود یک پایگاه مجهز در بخش قلعه نو بواسطه عبور جاده های مواصلاتی ری- ورامین، جاده امام رضا(ع) و کمربندی دوم تهران مورد درخواست اهالی این بخش بود که با پیگیری های بخشدار  و تلاش های شورای بخش قلعه نو مقدمات ایجاد این مرکز صورت گرفت.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز