خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان مازندران

دستیابی به خودکفایی و استقلال با تلاش جامعه کارگری محقق می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: دستیابی به خودکفایی و استقلال با تلاش جامعه کارگری محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار صمیمی نمایندگان قانونی کارگران و باز نشستگان تامین اجتماعی مازندران در سالن اهل بیت (ع) به نقش بی‌بدیل کارگران در جامعه اشاره کرد و گفت: جامعه اسلامی مرهون تلاش‌ها و زحمات کارگران است.

وی با بیان اینکه حضور فعال کارگران در عرصه تولید و صنعت به روند پیشرفت همه جانبه کشور رونق و سرعت می‌بخشد: افزود: رونق و آبادانی و دستیابی به خودکفایی و استقلال با تلاش و کوشش جامعه کارگران محقق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هیچ جامعه و حکومتی بدون وجود جامعه کارگری نمی‌تواند پا بگیرد، اظهار کرد: کارگران در ابعاد و جایگاه‌های مختلف با تلاش خالصانه نیاز‌های کشور را حل می‌کنند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه جامعه کارگری در شرایط کنونی در عرصه‌های تولیدی و خدماتی نقش انکار ناپذیری دارند، گفت: توانمندی کارگران در کار و تولید، چرخ‌های تولید و صنعت را به حرکت در آورده و آن را به جلو می‌برد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به شعار سال و تحقق مقوله همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت، افزود: در جامعه‌ای که تولید بخشی از نیازهای محسوب می‌شود، برآورده کردن این نیاز‌ها محقق نمی‌شود، مگر اینکه کارگران سخت کوشش در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: اداره و مدیریت این قشر عظیم جامعه باید طوری باشد تا حق و حقوق آنان کامل و منصفانه پرداخت شود و طوری نباشد در حق کارگران ظلم شود و قوانین ظالمانه برای انان اجرا شود.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه حقوق حقه این افراد باید حفظ و حراست شود: گفت: حقوق تمامی کارگران و تلاش در جهت ایجاد رفاه و امنیت و آسایش برای جامعه کارگری در استان باید درشان آن‌ها فراهم شود.

وی با بیان اینکه حفظ حقوق کارگران مورد تاکید امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری بوده عنوان کرد: در کنار شعار اقتصاد مقاومتی باید تلاش خود را به کار گیریم تا ضمن حفظ این وفاق و همدلی به سمت پویایی و افزایش بهره وری و تولید گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران، افزود: همه مسئولان در راستای احقاق حقوق کارگران، حمایت مادی و معنوی خود را از آنان دریغ نکنند.

کد خبر : ۳۲۶۴۳۳