خبرگزاری کار ایران

تجهیز و افتتاح سالن ورزشی حضرت فاطمه زهرا

سالن ورزشی حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در مجاورت مجتمع خوابگاهی فاطمیه در دانشکده کشاورزی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم‌آباد، با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیون ریال سالن ورزشی حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه لرستان تجهیز شد.

این سالن امروز طی مراسمی و با حضور رئیس دانشگاه لرستان، محمودرضا شاکرمی معاون دانشجویی و رحمتی مدیرتربیت بدنی افتتاح شد.

رحمتی مدیر تربیت بدنی، گفت: در نظرسنجی که از دانشجویان ساکن در مجتمع خوابگاهی فاطمیه به عمل آمد اکثریت دانشجویان رای به تجهیز این سالن به وسایل ورزش ایروبیک دادند که با خرید ۱۵ عدد استپ، ۱۹ عدد توپ فیتنس، ۳۰جفت دمبل، ۶۰تخته تاتمی و... جمعاً به ارزش چهارده میلیون تومان این سالن تجهیز و به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم رئیس دانشگاه لرستان ضمن اعلام خبر‌آماده بهره‌برداری بودن پروژه کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد این دانشگاه با مساحت سه هزار و۲۰۰ متر مربع گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اجرا شده است و اکنون آماده بهره‌برداری است.

خسرو عزیزی با اشاره به فوائد فراوان پروژه جامع کتابخانه مرکزی و آمفی تئا‌تر دانشگاه، تصریح کرد: با افتتاح این پروژه کتابخانه‌های پراکنده این دانشگاه تجمیع خواهند شد.

وی همچنین اینکه در حال حاضر خوابگاه حضرت رقیه (س) آماده بهره‌برداری است، افزود: این خوابگاه با ظرفیت ۳۶۰ نفر در سایت دانشگاه لرستان با مساحت سه هزار و۱۰۰متر مربع آماده بهره‌برداری است.

کد خبر : ۳۲۵۳۷۸