خبرگزاری کار ایران

بازدید میدانی شهردار منطقه 20 از محله بهشتی شهرری

به دنبال بازدیدهای میدانی شهردار منطقه ۲۰ از محله‌های بیست‌گانه، این بار درخواست‌های شورایاران محله بهشتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، منصور کتانباف شهردار منطقه ۲۰ به همراه مدیران ارشد این منطقه جنوبی ضمن بازدید می‌دانی از محله بهشتی با حضور در سرای این محله گفت: سراهای محله به عنوان مراکز فرهنگی محلات، با فلسفه تغییر رویکرد و نگاه به مسئله آموزش ساخته شده است و این مراکز بایستی با اولویت ارائه آموزش‌های هدفمند به شهروندان فعالیت کنند.

کتانباف با اشاره به اینکه کودکان و خانه‌های کودک تاثیرگذار‌ترین جامعه هدف هستند و برای این قشر برنامه‌های ویژه‌ای باید تدارک دیده شود، ادامه داد: به منظور مشارکت حداکثری شهروندان و احیاء ظرفیت‌های محلی، بایستی برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در محلات برای تمامی اقشار و با سنین مختلف اجرا شود.

وی به تولید روزانه ۷ هزار و ۵۰۰ تن زباله در شهر تهران اشاره کرد و افزود: با ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مراجعه به درب منازل برای دریافت پسماندهای خشک می‌توان تولید زباله‌های خانگی را تا ۳۰ درصد کاهش داد که برای تحقق این مهم نقش سراهای محله و فعالیت معتمدان محلی بسیار ارزشمند است.

کتانباف ادامه داد: تشکیل انجمن خیرین و شناسایی و کمک به نیازمندان با حفظ کرامت انسانی از دیگر مسائل اولویت دار در محله‌ها است که با شناخت شورایاران و مدیران محله از افراد محلی به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

شهردار، مشاوران، معاونان، شهرداران نواحی و روسای ادارات از جمله افراد حاضر در این بازدید می‌دانی بودند که درخواست و پیشنهادهای شورایاران و مدیر محله را در خصوص مسائل محله بهشتی مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر : ۳۲۲۸۰۹