خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران

مازندرانی‌ها در آزادسازی سوسنگرد نقش خود را به خوبی ایفا کردند

استاندار مازندران گفت: نقش شهدای و رزمندگان مازندرانی را در آزادسازی سوسنگرد بی‌بدیل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، ربیع‌ فلاح جلودار در دیدار با خانواده‌های شهدای سوسنگرد مازندران در سالن شماره یک استانداری در سی و پنجمین سالروز حماسه بزرگداشت شکست محاصره و آزادسازی سوسنگرد نقش شهدای و رزمندگان مازندرانی را در این آزادسازی بی‌بدیل دانست و گفت: فرزندان مازندران توانستند با غیور مردی و دفاع از حفظ آرمان‌ها و ارزشهای اسلامی، اقتدار جمهوری اسلامی ایران رادر دنیا حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه در ۲۶ آبان به دستور حضرت امام و تدبیر فرماندهی مقام معظم رهبری، ایجاد وحدت بین نیروهای مسلح، هماهنگی و تقویت نیروهای مردمی، محاصره سوسنگرد شکسته شد، افزود: این امر موجب شادی رزمندگان ما و یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندرانی‌ها در آزادی و بازسازی سوسنگرد نقش ویژه‌ای را ایفا کردند، گفت: به محض آزادی سوسنگرد مازندران از استانهای پیشگام برای بازسازی این شهر بود و توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند.

فلاح با بیان اینکه فرزندان شما توانستند با رشادتهایی که از خود نشان دادند شعار محوری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بخوبی محقق کنند، عنوان کرد: رزمندگان ما با رشادت‌ها و با درایتی که داشتند توانستند بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا و همت خانواده‌های معظم آنان جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر از مقتدر‌ترین کشورهای دنیاست، افزود: فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدای ما سبب شد که ایران اسلامی از کشور امن در دنیا تلقی شود.

فلاح با اعلام اینکه ۳۰۰ میلیون تومان برای بازسازی سوسنگرد از توسط مازندران انجام گرفت در حالی که از این استان شهادای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی ایران شد، گفت: مازندرانی‌ها علاوه بر این ۱۳ هزار نفر ساعت نیز در این شهر برای بازسازی این منطقه کمک کردند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده‌های شهدای سوسنگرد مازندران تقدیر شد.

کد خبر : ۳۲۲۷۱۳