خبرگزاری کار ایران

در رضوانشهر

ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز تشکیل شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر از تشکیل ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه ای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر با اعلام این خبر گفت: تلاش این ستاد بر این است تا محصولات قاچاق و غیرمجاز در این حوزه را جمع‌آوری کرده و زمینه تبلیغ و ترویج نامناسب این بازی‌ها را از بین ببرد.

علیرضا ملکی نژاد افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی دشمنان با بسیج تمام امکانات تهاجم فرهنگی گسترده‌ای را علیه کشور ما آغاز کرد که از مصادیق این تهاجم، تولید و عرضه بازی‌های غیرمجاز رایانه‌ای است که بر فکر و ذهن جوانان تأثیر گذاشته و بسیاری از معضلات اجتماعی و اخلاقی را به دنبال دارند و لذا باید در جهت مقابله با آن‌ها تلاش کرد و این ستاد نیز در همین راستا تشکیل‌شده است.

وی بر اهمیت آگاه‌سازی و هشدارهای لازم به متولیان امر و خانواده‌ها در این زمینه تأکید کرد و گفت: امیدواریم با توجه به تنوع تولید محصولات و ورود آن به بازار در سال‌های متمادی زمینه‌ای را فراهم کنیم تا با کاسته شدن از وضعیت نابسامانی در این زمینه روند کارها به سمت ساماندهی و شرایط مطلوب دسترسی به محصولات پاک و سالم برای خانواده‌ها و همشهریان فراهم آید.

ملکی نژاد، همچنین در خصوص ریشه‌کن شدن اسامی بیگانه در سطح شهرستان رضوانشهر اضافه کرد: صدور و تمدید پروانه کسب برای تائید نام مکان صنفی با تائید و نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید صورت گیرد تا در آینده شاهد کم شدن گونه اسامی در شهرستان باشیم.

گفتنی‌ست اعضای ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دبیر ستاد و نماینده پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا، پلیس امنیت اخلاقی، نمایندگان قضایی و اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف هستند.

کد خبر : ۳۲۱۰۸۱