خبرگزاری کار ایران

هفته چهارم جام شهدای رسانه برگزار شد

اخراجی تیم نود بازی را به حاشیه کشید

مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان اصفهان با انجام چهار دیدار در مجموعه ورزشی کارگران پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، در اولین دیدار تیم‌های «نود» و «باشگاه خبرنگاران الف» به مصاف هم رفتند. این بازی تا دقیقه ۲۵ با نتیجه ۱ بر ۱ دنبال می‌شد که طی یک درگیری فیزیکی پس از اخراج احسان عبداللهی بازیکن کلیدی تیم نود، بازیکنان نود حاضر به ادامه بازی نشدند و زمین مسابقه را ترک کردند.

علی آتشبار بازیکن تیم باشگاه خبرنگاران دیگر اخراجی این دیدار بود.

در بازی دوم تیم‌های «می‌دان نیوز» و «طوفان زرد» به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز با پیروزی ۷ بر ۳ طوفان همراه بود و کار میدان نیوز برای صعود به مرحله مسابقات به اما و اگر کشید.

گلهای تیم طوفان زرد را رسول صالحی (۳گل)، سجاد حسینی‌نژاد (۲گل)، امین ابراهیمی و رضا خدری به ثمر رساندند و حسین سیوندی، رسول کیانی و محمدحسین مامن پوش برای میدان نیوز موفق به گلزنی شدند.

محمد سیوندی نیز دیگر اخراجی این هفته بود که با یک تکل خشن، با کارت قرمز داور مسابقات جریمه شد.

سومین دیدار هفته چهارم با پیروزی تیم «ایپس» همراه بود و این تیم توانست با نتیجه ۵ بر ۳ «باشگاه خبرنگاران ب» را از پیش روی بردارد و جشن صعود بگیرد.

حسین قبانچی (۲گل)، محمد خرمیان (۲گل) و امیرحسین احتشامی برای تیم ایپس گلزنی کردند و علیرضا بهزادیان (۲گل) و حجت الله جعفری گل‌های باشگاه خبرنگاران جوان ب را به ثمر رساندند.

در آخرین بازی تیم‌های «ایسنا الف» و «صدا و سیما ب» به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند.

برای ایسنا محمد فلاح (۲گل) و حسن زارع گلزنی کردند و مصطفی کرباسی (۲گل) و محمد کریمی گلزنان تیم صدا و سیمای ب لقب گرفتند.

گفتنی است حسین چرخابی پیشکسوت فوتبال و علی صفایی دبیر هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی از نزدیک شاهد هفته چهارم مسابقات فوتبال جام شهدای رسانه استان اصفهان بودند.

کد خبر : ۳۱۴۹۰۵