خبرگزاری کار ایران

عضو جبهه اصلاحات کرمانشاه در گفت وگو با ایلنا

تصویب برجام باعث اختلاف میان اصولگرایان و جبهه پایداری‌ شد

عضو جبهه اصلاحات استان کرمانشاه گفت: تصویب برجام باعث اختلاف میان اصولگرایان و جبهه پایداری‌ شد که تاثیر خود را در انتخابات مجلس دهم نشان خواهد داد.

عضو جبهه اصلاحات استان کرمانشاه در خصوص تصویب برجام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه گفت: خوشبختانه بعد از تلاش‌های دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و به‌ویژه با حمایت‌های رهبری  نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد.

صادق مطاعی، افزود: کار تیم مذاکره‌کننده در دوسال گذشته باوجود مخالفت‌های افراطیونی که به منافع شخصی و جناحی خود می‌اندیشیدند، کار بسیار سختی بود ولی بااین‌وجود توانستند خواست مردم را که در انتخابات 92 به آنان اعتماد کرده بودند نیز پاسخ دهند.

دبیر شاخه جوانان شورای هماهنگی اصلاحات استان کرمانشاه، بیان کرد: این اتفاق نشان از این دارد که هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع خواست و اراده ملت شود.

وی ادامه داد: تعجب می‌کنم از تصورات برخی که تصویب‌کنندگان برجام را سهل اندیش خطاب قرار می‌دهند و آنرا فاجعه‌آمیز می‌خوانند.

این فعال اصلاح‌طلب گفت: یکی از فواید تصویب برجام آثار آن بر رونق اقتصادی در کشور است و هر چند نباید تصور شود به‌محض اجرای توافق به‌سرعت همه مشکلات حل می‌شود.

مطاعی اضافه کرد: تصویب برجام باعث اختلاف میان اصولگرایان و جبهه پایداری‌ها شد که تأثیر خود را در انتخابات مجلس دهم نشان خواهد داد.

عضو جبهه اصلاحات استان کرمانشاه اظهار کرد: عده‌ای از افراطیون که تاکنون با برجام و توافقات هسته‌ای مخالفت می‌کردند الان می‌گویند ما نه مخالف برجام هستیم نه موافق و برخی از آن‌ها هم در برابر خواست و اراده ملت کاری جز گریه کردن از پیش نبردند.

وی در پایان سخنان خود گفت: در حال حاضر دولت بدون توجه به حاشیه‌ها باید به اجرای توافق بپردازد و از امروز به دنبال تحقق وعده‌ها و شعارهای دیگری باشد که در زمان انتخابات داده شده بود

کد خبر : ۳۱۴۲۵۰