خبرگزاری کار ایران

با استقبال رسمی استاندار

وزیر کشور وارد اصفهان شد

وزیر کشور با استقبال رسمی استاندار اصفهان وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی شد‌.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی ‌که به‌ منظور بهره‌برداری از فاز اول خط یک قطار شهری اصفهان، به اصفهان سفر کرده است در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان مورد استقبال رسمی دکتر رسول زرگرپور و سایر مسئولین اجرایی استان قرار گرفت.

وزیر کشور در جمع خبرنگاران به اهداف سفرش به اصفهان اشاره کرد و اظهارداشت: در این سفر ضمن بازدید از برخی پروژه‌ها در جلسات شورای اداری، شورای تأمین و شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان حضور خواهم یافت.

وی با اشاره به ارزیابی فعالیت‌های مسئولان استان در این سفر، افزود: ‌ برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص برنامه‌هایی که قرار است در آینده اجرا شود صورت می‌گیرد.

رحمانی‌فضلی در پایان یکی دیگر از اهداف سفر به اصفهان را قدردانی از همه‌کسانی دانست که در این استان زحمت می‌کشند.

در جریان سفر یک روزه وزیر کشور به اصفهان، آخرین وضعیت مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به اصفهان، وضعیت و شرایط امنیتی استان، بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری و سرمایه گذاری و راهکارهای موثر در توسعه و ارزیابی اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان بررسی می‌شود.

در این سفر معاونان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای، امنیتی و انتظامی، عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور همچنین قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزیر کشور را همراهی می‌کنند.

ملاقات با آیت الله مظاهری از مراجع عظام تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان، حضور در جلسه شورای اداری استان و شرکت در شورای تامین این استان از دیگر برنامه‌های سفر دکتر رحمانی فضلی به اصفهان اعلام شده است.

کد خبر : ۳۱۳۷۶۳