خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار شهرستان کرمانشاه

پایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محله "آقاجان" افتتاح شد

با حضور فرماندار شهرستان کرمانشاه، پایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محله "آقاجان" افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، با حضور فرماندار شهرستان کرمانشاه و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یازدهمین پایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در محله محروم و حاشیه‌ای «آقاجان» افتتاح شد.

رنجبر فرماندار کرمانشاه در این مراسم در خصوص نقش کانون‌های پرورش فرکی کودکان و نوجوانان در توسعه فرهنگی، گفت: هر چقدر این کانون‌ها در مناطق محروم افزایش یافته و حضور دانش آموزان در آن‌ها زیاد باشد، یقینا تبعات فرهنگی مطلوبی به همراه خواهد آورد.

فرماندار کرمانشاه با ذکر خاطراتی از شهید رجایی گفت: این شهید از طبقه محروم و فقیر جامعه رشد کرد و به ریاست جمهوری رسید و این مهم می‌تواند الگوی مناسبی برای داشن آموزان مناطق محروم باشد که می‌توانند حتی به ریاست جمهوری و وزارت برسند.

رنجبر با اشاره به عزت نفس مناطق محروم و فقیر نشین، تاکید کرد: توجه به این مناطق باید در دستور کار مسئولان باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید همواره توجه به مناطق محروم و فقیر نشین را به عنوان اولویت کاری خود در نظر گرفته است.

 رنجبر همچنین از رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و همچنین کارکنان و مربیان این کانون تقدیر و تشکر نمود و عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کرمانشاه را موفقیت آمیز ارزیابی کرد.

 رنجبر اظهار کرد: برای جلوگیری از آسیبهای مختلف اجتماعی باید حضور در این کانون‌ها و توجه به ارتقا سطوح مختلف فرهنگی و اعتقادی دو چندان گردد تا بتوانیم مملکت خودمان را بسازیم.

در ادامه، موزونی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در خصوص اعتبارات هزینه شده برای ساخت کانون پرورش فکری منطقه آقاجان و مساحت‌ آن توضیحاتی ارائه کرد.

کد خبر : ۳۱۳۷۰۰