خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان:

مطالبات معوق کارگران خوزستانی نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۳۴۳

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان با توجه به اعتراضات اخیر کارگری در استان گفت: این مشکلات ناشی از عدم نظارت دستگاه‌های متولی و ناظر بر قوانین مترتب به جامعه‌ی کارگری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آقایار حسینی اظهار داشت: وضعیت واحدهای کارگریِ نامطلوب و عدم دریافت حقوق به‌موقع کارگران، زندگی آن‌ها را دچار مشکل نموده است.

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان اضافه گفت: درحالی‌که بیشتر اعتراضات کارگری ما فقط برای دریافت حقوق معوق می‌باشد، این اعتراضات در کشورهای دیگر جایگاهی ندارند و کارگران آن‌ها بیشتر برای ارتقاء وضعیت شغلی و دست‌یابی به رفاه بیشتر و بهبود محیط کار، اعتراض می‌کنند، در حالیکه کارگران ما به دلیل پیگیری حقوق معوق خود، فرصت پرداختن به اینگونه مطالبات را ندارند.

حسینی تصریح نمود: اینکه وجود اینگونه مشکلات کارگری در خوزستان نشأت‌گرفته از چه چیزی می‌تواند باشد، نیاز است تشکلات کارگری استان، این موضوع را بیشتر مورد کنکاش قرار دهند.

وی افزود: اگر این مشکلات ناشی از عدم نظارت دستگاه‌های متولی و ناظر بر قوانین مترتب به جامعه‌ی کارگری است، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ و چرا در استان‌های دیگر این‌گونه نیست و مشکلات کارگران کمتر است؟

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز