خبرگزاری کار ایران

دریابیگی خبر داد

افتتاح اولین پایگاه ورزشی بازنشستگان به زودی در قائم شهر

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران گفت:: بزودی اولین پایگاه ورزشی استان مازندران در قائم شهر با هدف رفع مشکلات درمانی بازنشستگان افتتاح خواهد شد که این امر اشاعه فرهنگ ورزش و تندرستی و همچنین کاهش بیماری و هزینه‌های درمانی را بدنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از قائم شهر، نصرالله دریابیگی در همایش پیاده روی خانوادگی که به مناسبت ۱۷ مهر، روز تکریم از بازنشستگان و روز خانواده در قائم شهر برگزار شد با بیان اینکه این همایش در قالب طرح نسیم سلامت امسال برای اولین بار به اجرا در آمد از حضور گرم و پرشور بازنشستگان و خانوداده‌های آنان تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: بزودی اولین پایگاه ورزشی استان مازندران در قائم شهر با هدف رفع مشکلات درمانی بازنشستگان افتتاح خواهد شد که این امر اشاعه فرهنگ ورزش و تندرستی و همچنین کاهش بیماری و هزینه‌های درمانی را به دنبال خواهد داشت.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران به دغدغه مسئولین در دولت تدبیر و امید مبنی بر کاهش هزینه بازنشستگان اشاره کرد و گفت: امیدوارم هزینه‌های درمان بازنشستگان کاهش یافته و بتوانند بصورت رایگان از بیمه تکمیلی بهرمند شوند.

دریابیگی در ادامه تصریح کرد: اجرای دقیق و درست قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان توسط سازمان تامین اجتماعی، اجرای دقیق قانون الزام سازمان تامین اجتماعی برای درمان رایگان بیمه شدگان، افزایش حقوق بازنشستگان، اختصاص وامهای قرض الحسنه از جمله مطالبات بحق بازنشستگان عزیز می‌باشد که باید مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

وی همچنین به سفر ریاست جمهور به مازندران اشاره کرد و گفت: همه کار‌ها جهت استقبال از ریاست جمهوری آماده می‌باشد و افتتاح بیمارستان قلب قائمشهر که یکی از افتخارات تامین اجتماعی است با حضور ریاست جمهور یا یکی از معاونین وی انجام خواهد شد.

گفتنی است در پایان به غید قرعه به شرکت کنندگان هدایایی اعطا شد.

کد خبر : ۳۱۱۷۸۱