خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای

باشگاه بعثت از هواداران برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد

باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت از تمامی علاقه‌مندان فوتبال کرمانشاه جهت حضور در دیدار روز چهار شنبه تیم‌های گسترش بعثت کرمانشاه و کارون اهواز دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، بی‌شک مردم قدرشناس کرمانشاه به خوبی می‌دانند که تیم بعثت به عنوان یکی از سرمایه‌های ورزشی استان کرمانشاه در جهت رشد و تعالی جوانان فوتبال دوست و معرفی استعدادهای این رشته ورزشی به فوتبال کشور نقش خود را تاکنون به خوبی ایفا کرده است.

اصل مهمی‌ست که همیشه به بودن آن، اعلام نیاز می‌شود و هر مجموعه‌ای برای کسب موفقیت، وجود این عامل را در کنارش احساس می‌کند.

هواداران پر شور فوتبال کرمانشاه همواره در زمره این امر قرار داشته‌اند و همیشه با حضور و حمایت خود در سخت‌ترین شرایط، موجب کسب موفقیت‌ها را سبب‌ساز شده‌اند.

همگان باید بدانند که بازی‌کردن مقابل تیم فوتبال بعثت در استادیوم 15 خرداد این شهر برای هیچ یک از حریفان این تیم کار ساده‌ای نبوده و این تنها به واسطه وحدت و یک دلی تماشاگران بی‌نظیر کرمانشاهی میسر شده است.

اما در میزبانی غیرت و تعصب همشهریان سبب می‌شود تا هواداران سهم مهم و به‌سزایی در موفقیت و پیروزی تیم خود داشته باشند، هواداران بعثت همواره در ردیف بهترین تماشاگران فوتبال بوده و هر لحظه برگ تازه‌ای را در فوتبال ایران ورق خواهند زد تا تماشاگران فهیم و دلسوز بعثت به الگویی برای فوتبال ایران بدل شوند.

بازی‌های پیش روی بعثت، مجال دیگری برای حضور هواداران در ورزشگاه 15 خرداد در فصل پیش رو است و این فرصتی برای نمایش رفتاری اخلاق محور خواهد بود.

بدین‌وسیله باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت از تمامی علاقه‌مندان فوتبال کرمانشاه جهت حضور در دیدار روز چهار شنبه (فردا) تیم‌های گسترش بعثت کرمانشاه و کارون اهواز از چارچوب سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، برای خلق حماسه‌ای دیگر دعوت بعمل می‌آورد.

در این مجال با تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه که همواره در راستای وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی خود ورزش و خاصه فوتبال را مورد لطف و توجه خود قرارداده اند، تقاضا داریم جهت حمایت ویژه رسانه‌ای در این شرایط حساس به کمک تیم بعثت بشتابند.

کد خبر : ۳۱۱۰۶۰