خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران

دشمن برای ریشه‌کنی این انقلاب نقشه دائمی و ابدی ترسیم می‌کند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دشمن با نقشه دائمی می‌خواهد در این انقلاب و میهن اسلامی نفوذ پیدا کند اما ملت ایران همچون گذشته توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با یگان‌های نیروهای مسلح مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه مردان دفاع مقدس بین دین و دنیا، دین را انتخاب کردند، اظهار کرد: مردان دفاع مقدس با رشادت‌ها و دلاوری‌هایشان این حماسه جاوید را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند.

وی با بیان اینکه با شروع جنگ تحمیلی ظرفیت‌های عظیم در کشور ظهور پیدا کرد و امام (ره) نیز بر آن ا ذعان داشتند افزود: دفاع مقدس این بستر را فراهم کرد و ملت ایران با وحدت و ایمان به خدا در برابر ابر قدرت‌ها ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به عبادت‌های جانی، مال و بدنی اشاره کرد و گفت: عبادت جانی از بالا‌ترین عبادت‌ها محسوب می‌شود.

آیت الله طبرسی این انقلاب یک انقلاب الهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی را خداوند باریتعالی برای شما ملت ایران آفرید.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس میثاق با شهدا و بیعت با رهبری است، افزود: دشمن برای ریشه کنی این انقلاب نقشه دائمی و ابدی ترسیم می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه ایران به حیات خلوت آمریکا تبدیل شده است، گفت: دشمن با نقشه دائمی می‌خواهد در این انقلاب و میهن اسلامی نفوذ پیدا کند اما ملت ایران همچون گذشته توطئه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

با بیان اینکه هیچ مبارزه‌ای مهم‌تر از مبارزه با استکبار فرهنگی و فکری نیست از فرماندهای نیروهای مسلح خواست تا همدلی و وحدت را در میان مردم ایجاد کنند.

وی افزود: بیعتی را که ملت ایران با ولی فقیه بستند بیعتی دائمی و پایدار است و ما نمی‌گذاریم ثقیفه تکرار شود.

 آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه ما باید راه نفوذ دشمنان را و بیگانگان را ببندیم، افزود: تا جایی که این ناخدای باخدا رهبر معظم انقلاب حضور دارند هیچ کس هیچ دشمنی نمی‌تواند در کیان اسلامی نفوذ پیدا کند.

کد خبر : ۳۰۶۸۳۲