خبرگزاری کار ایران

با آغاز سال تحصیلی

افزایش 40درصدی حمل و نقل عمومی درون شهری

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کاشان گفت : با آغز فصل بازگشای مدارس و دانشگاه‌ها شاهد افزایش 40درصدی حمل و نقل عمومی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان مجتبی ولی پناه تصریح کرد: با توجه به تمهیدات پیش بینی شده ناوگان سازمان اتوبوسرانی کاشان برای استقبال از ماه مهر و افزایش سفرهای درون شهری با اتوبوس در ابتدای بازگشایی مدارس از آمادگی کامل برخورداراست.

وی افزود: تمامی واحدهای سازمان تمهیدات لازم از قبیل برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت ناوبران، تجهیز مراکز فروش و شارژ بلیط کارت، آماده سازی ناوگان اتوبوس، برگزاری کمیته‌های برنامه ریزی و غیره را در نظر گرفته و با تمام توان آماده تسهیل در سرویس دهی به شهروندان می‌باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کاشان و حومه با اشاره به اجرای طرح پیش کرایه در تابستان امسال در خطوط سازمان اتوبوسرانی اظهار داشت: بدلیل ازدحام جمعیت، عجله مسافران در پیاده شدن از اتوبوس وجلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و کاهش مدت زمان معطلی در ایستگاه‌های اتوبوس می‌بایست بلیط کارت خورد راهنگام سوار شدن به اتوبوس استفاده کنند.

وی از تعریف ۱۴ مسیر و خط شهری برای ناوگان اتوبوسرانی وتعبیه بیش از ۵۰۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوسرانی کاشان از ساعت۶: ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۲۱: ۳۰ دقیقه شب آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

کد خبر : ۳۰۶۷۶۳