خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ماسال

بانک‌ها از کارآفرینان حمایت کنند

معاون فرماندار ماسال با تاکید بر لزوم همت همه مسئولین به ویژه بانک‌ها در مبارزه با معضل بیکاری، از بانک‌های این شهرستان خواست که حداکثر توان خود را در جهت حمایت از کارآفرینان و ارائه تسهیلات اشتغالزایی به کار گیرند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قاسمی امروز در جلسه شورای بانک‌های  ماسال با تاکید بر لزوم رعایت تکریم ارباب رجوع در تمامی بانک‌های این شهرستان، اظهار داشت: عملکرد بانک‌های شهرستان و میزان رضایت ارباب رجوع از آن‌ها به طور دقیق رصد و ارزیابی می‌شود.

وی با اشاره به نقش ارائه تسهیلات و اعتبارمورد نیاز کارآفرینان در مبارزه با معضل بیکاری افزود: امروز دغدغه اشتغال به عنوان مسئله اول از سوی مردم، نظام و مسئولین مطرح است و جا دارد بانک‌ها نیز حداکثر توان خویش را در جهت حمایت از کارآفرینان و ایجاد اشتغال به کار گیرند.

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه بدون همکاری بانک‌ها رسیدن به حد مطلوب اشتغال و کارآفرینی می‌سر نخواهد بود، اظهار داشت: سیاست کمیته امداد این نیست که افراد مادام العمر از کمک‌های موردی بهره‌مند شوند بلکه به دنبال این هستیم با ایجاد اشتغال برای افراد کم بضاعت و توانمند کردن آن‌ها به لحاظ اقتصادی، مشکل این افراد را برطرف کنیم.

حبیب اله رضادوست ادامه داد: خوشبختانه کمیته امداد گیلان در زمینه جذب اعتبارات اشتغالزایی از عملکرد خوبی بهره‌مند بوده و جزء ۵ استان بر‌تر کشور محسوب می‌شود.

کد خبر : ۳۰۶۲۳۵