خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری در شورای اداری کاشان

مدیران از فرستادن بی‌دلیل مردم به اصفهان خودداری کنند

سرپرست فرمانداری کاشان از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان خواست تا از حداکثر اختیارات قانونی خود برای رفع مشکلات مردم استفاده کرده و تا جایی که امکان دارد از فرستادن مردم به مرکز استان خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان حمیدرضا مومنیان در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان تصریح کرد: فرمانداری به دنبال تفویض اختیارات مدیران کل به مدیران ادارات می‌باشد که در برخی موارد محقق شده است و به این وسیله می‌توانیم با استفاده از ظرفیت‌های شهرستان مشکل مردم را در زمینه‌های مختلف در زمان کوتاهی حل نموده و از طولانی شدن فرآیند امور جلوگیری کنیم.

وی در خصوص مسائل فرهنگی شهرستان گفت: تدوین نقشه فرهنگی یکی از ضروری‌ترین نیازهای منطقه و شهرستان است و لازم است این موضوع با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان عملیاتی شود تا آسیب‌ها و ظرفیت‌های را در این حوزه شناخته و بدانیم در ۱۰ یا ۱۵ سال آینده وضعیت ما به چه صورت می‌بایست رقم بخورد.

مومنیان تأکید کرد: شهرستان از ظرفیت‌های بالایی در حوزه فرهنگی برخوردار است. دانشگاه‌ها و مراکز عملی و فرهنگی می‌توانند در این نقشه فرهنگی مورد توجه قرار گرفته و مسائل و دغدغه‌های این حوزه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح و تا حصول نتیجه پیگیری شود.

سرپرست فرمانداری کاشان نظم را از اصول اولیه برنامه ریزی مطرح کرد و گفت: توجه به نظم برگرفته از آموزه‌های دینی است و اگر خواسته باشیم در مدیریت شهرستان، شاهد همکاری و تعامل دستگاه‌ها باشیم می‌بایست به این موضوع را مورد توجه قرار دهیم.

کد خبر : ۳۰۵۶۶۲