خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش

طرح‌های توسعه سوادآموزی باید آسیب شناسی شوند

فرماندار تالش با بیان اینکه طرح‌های توسعه سوادآموزی باید آسیب‌شناسی شوند، گفت: نیازمند مشارکت همه نهاد‌ها برای ریشه کن کردن بیسوادی هستیم.

به گزارش ایلنا، علی فتح اللهی در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان تالش با اشاره به اهمیت امر سواد آموزی و لزوم برنامه ریزی دقیق و مدون برای ریشه کنی بیسوادی در شهرستان، خواستار آسیب‌شناسی برنامه‌ها برای توسعه امر سواد آموزی و طرح‌های مورد اجرا در سطح شهرستان شد.

وی موفقیت در رسالت سواد آموزی را مستلزم مشارکت کاربردی همه نهاد‌های مرتبط دانست و بر حضور بخشداران، روسای شورای‌های بخش‌ها و شهر‌های تابعه در جلسه فوق العاده مهر ماه تاکید نمود.

التفات منتظری مدیر آموزش و پرورش تالش نیز ضمن ارائه گزارشی از موفقیت‌های آموزش و پرورش در کنکور ۹۴، پیگیری امر سواد آموزی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش را در جلسات روسای آموزش و پرورش حاکی از اهمیت و حساسیت موضوع عنوان نمود و خواستار مشارکت جدی فرماندار و بخشداران بخش‌ها برای کمک به آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی شد.

در ادامه جلسه نقی بقایی رئیس اداره سواد آموزی گزارشی از مشکلات پیش روی سواد آموزی و راهکار‌های لازم و پیشنهادی را بیان نمود و با مطرح کردن طرح فرصت دوم یاد گیری با دریافت پاداش برای بیسوادان و آموزش دهندگان خواستار پشتیبانی و حمایت مسئولین شهرستان و اعضای شورا شد.

در پایان این جلسه نیز مقرر گردید هر یک از اعضا برای جلسه آینده نظرات تخصصی و نحوه مشارکت نهاد تحت امر خود را متناسب با حوزه عملکردشان اعلام و پیشنهاد نمایند.

کد خبر : ۳۰۴۰۸۰