خبرگزاری کار ایران

از نهم تا ۱۲ شهریور

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی در زنجان برگزار می‌شود

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی از نهم تا ۱۲ شهریور در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار از ایلنا ازنجان، بیست و هفتمین جشنواره تئا‌تر استانی با اکران هشت نمایش و برگزاری جلسه نقد و بررسی پس از پایان نمایش‌ها در فرهنگسرای امام خمینی (ره) از عصر امروز کلید می‌خورد.

در این جشنواره نمایش‌های «خاطرات جوجه اردک زشت» به کارگرانی اصغر محمدی و نویسندگی فرهاد نقد علی از شهرستان زنجان و «سرانجام زندگی پایان می‌پذیرد» به کارگردانی داود نجفی و نویسندگی محمد رحمانیان از شهرستان خرم دره در نخستین روز از این جشنواره اکران می‌شود.

همچنین نمایش «خطوط قرمز» به کارگردانی متین شفیعی مقدم و نویسندگی محمود قاسمی از شهرستان زنجان و نمایش «جیغ از جنب دریچه چهاردهم خیابان دنویل» به کارگردانی محمد رضا حسینی و نویسندگی محمد وطن خواه از شهرستان ابهر و نمایش «هیس» به کارگردانی امیر رجبی و نویسندگی پیمان کریمی از شهرستان خدابنده در روز دوم این جشنواره به روی صحنه می‌رود.

نمایش «کافه طلا» به کارگردانی ابوالفضل رفیعی و نویسندگی هادی رفیعی از شهرستان خدابنده، نمایش «دوئت فالش» به کارگردانی و نویسندگی آرش قربانی از ابهر و نمایش «برگزین» به کارگردانی حمید رضا قزلباش و نویسندگی حمید رضا آذرنگ از شهرستان زنجان به عنوان نمایش‌های روز سوم این جشنواره اعلام شدند.

مراسم اختتامیه این جشواره نیز ساعت ۱۷. ۳۰ روز پنج شنبه برگزار و برترین‌های تئا‌تر استان معرفی می‌شوند.

کد خبر : ۳۰۱۵۹۸