خبرگزاری کار ایران

امام جمعه آران و بیدگل

ایران اولین قربانی ترور در دنیاست

امام جمعه آران و بیدگل از جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین قربانی ترور در دنیا نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل «آیت الله سید محمد موسوی» امام جمعه آران و بیدگل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: همانطور که دولت مستکبر آمریکا به شیطان بزرگ معروف است دولت مستکبر انگلستان نیز به عنوان روباه پیرمعروف است.

وی با تاکید براینکه همه دولتمردان و انقلابیون باید ازشهیدان رجایی وباهنر درتمام عرصه‌ها الگو برداری مناسبی داشته باشند گفت: شهیدان رجایی وباهنر در راه اهداف متعالی اسلام وآرمان‌های مقدس نظام اسلامی جان خود را فداکردند.

آیت الله سید محمد موسوی با اشاره به اینکه استکبار هیچ موقع دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد اظهارکرد: شهدای هفت تیر وشهدایی که توسط منافقین در جای جای میهن اسلامی به شهادت رسیده‌اند خود برای همگان باید یک عبرت باشد که استکبار واستعمار هیچ‌گاه دست از دشمنی با ایران را برنداشته وراه‌های مختلف را تجربه می‌کند.

وی با بیان اینکه حذف فیزیکی و ترورشخصیت‌های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران همیشه دردستور کار دشمنان قسم خورده ما می‌باشد گفت: سرویس‌های جاسوسی غرب، سیا و موصاد اسرائیل راه‌های مختلفی را برای سرنگونی نظام اسلامی طراحی و پیاده کردند که یکی از آن‌ها ترورشخصیت‌های ما است.

امام جمعه آران و بیدگل ازجمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین قربانی ترور در دنیا نام برد وگفت: ترور۱۷۰۰۰ شهید و بزرگانی مانند رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس قوه قضائیه، دانشمندان هسته‌ای و نمایندگان مجلس همه نمونه بارز شهیدترورهستند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همیشه مورد تهاجم وحشیانه تروریست‌هایی که ازطریق استعمار واستکبار حمایت وتجهیز می‌شدند می‌باشد گفت: تروردانشمندان وشخصیت‌های کشورمان از طریق نفوذی‌ها‌یی از نام دشمن هستند ولی خودشان را به نام دوست جا می‌زنند و هدف شیطانی خودشان را اجرا می‌کنند صورت می‌گیرد.

وی به نقشه‌های شوم دشمنان پس از موافقت برجام اشاره کرد و گفت: بعداز اینکه برجام درایران به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی برسد آمریکایی‌ها برای نفوذ درایران خواب‌هایی را دیده‌اند می‌خواهند با انسجام دادن به نیروهایی که با امریکائی‌ها دست رفاقت داده‌اند در ایران وانتخابات پیش رو نفوذ پیدا کنند لذا ملت ایران باید کاملا هوشیار باشند.

وی به سابقه شیطنت‌های صد ساله انگلیسی‌ها در فرهنگ کشورمان اشاره کرد و گفت: وقتی که تاریخ صدسال ایران را مطالعه می‌کنیم پر ازشیطنت‌های استعمارگر انگلستان است بگونه‌ای که درفرهنگ جامعه ما دولت مستکبر انگلستان به عنوان روباه پیر معروف است که نمونه بارزآن قبل ازانقلاب اشغال ایران درحمله متفقین، جداکردن افغانستان ازایران وکودتای ۲۸مرداد است.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: حمایت ازسلمان رشدی مرتد خائن، مشارکت و پیشگام شدن در تحریم‌ها، فتنه ۸۸ سفارت انگلستان جاسوس خانه مدیریت فتنه شد، سنگ اندازی مذاکرات هسته‌ای، ایجادفرقه‌های انحرافی همچون وهابیت درایران و وهابیت در دیگر کشورهای اسلامی، زمینه سازی برای تروردانشمندان هسته‌ای و ده‌ها جنایت دیگرکه درحافظه این ملت ثبت شده و فراموش نمی‌شود از دیگر شیطنت‌های انگلیسی‌ها بعداز انقلاب است.

وی با بیان اینکه دولتمردان مراقب باشند ازاینکه لایه‌های پنهان اهداف غرب بعد ازمذاکرات مورد توجه قراربگیرد. گفت: غربی‌ها بنا دارند باافتتاح سفارتخانه‌ها وحضور درکشورمان یک سری اهدافی را ازجمله تقویت شبکه‌های حامیان غرب، ایجاد دودستگی درجامعه ایران و ایجاد اختلاف غربی‌ها، جلوگیری ازنفوذ بین المللی ایران درجهان، جلوگیری ازتبدیل شدن ایران به عنوان نظام سیاسی و... را دنبال و پیاده کنند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها بنا دارند ازطریق همین رفت وآمد‌ها نگرش جامعه ایران را نسبت به بسیاری ازمسائل خاورمیانه وجهان تغییر بدهند مثلا وقتی که وزیرامورخارجه انگلستان برای افتتاح سفارتخانه به ایران سفرمیکند وبعد درمصاحبه با بی‌بی سی اعلام می‌کند که درایران مسئولین دیگر نسبت به اسرائیل موضع خصمانه ندارند وایران به عنوان یک تهدید دیگربرای اسرائیل نیست خود یک نوع تغییرنگرش نسبت به ایران است.

امام جمعه آران و بیدگل به مصاحبه‌های هدفمند غربی‌ها ازطریق شناسایی اشخاص به منظور اجرایی نمودن نیت‌های پلیدشان هشدار داد و گفت: به هرحال دشمنان ما با استفاده از فضای پس از برجام به کمین نظام جمهوری اسلامی ایران نشسته‌اند که باید همه مردم هشیار باشند ونقشه‌های شومشان را همانند گذشته نقش برآب کنند.

کد خبر : ۳۰۰۷۶۳