خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری کرمانشاه

حفظ حرمت مردم تکلیف قانونی تمام مدیران است

مدیر کل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری گفت: حفظ حرمت و جایگاه مردم و ارباب رجوع تکلیف قانونی تمام مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری و خدمات‌رسان است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیر کل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری در خصوص طرح تکریم ارباب رجوع گفت: حفظ حرمت و جایگاه مردم و ارباب رجوع تکلیف قانونی تمام مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری و خدمات رسان است.

وی اظهار داشت: از آنجا که فلسفه وجودی تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت به آحاد مردم شریف ایران اسلامی می‌باشد لازم است هم مدیران و مسئولین و هم تمامی کارکنان دستگاه‌های اداری و خدمات رسان رسیدگی به موقع و حفظ حرمت مراجعان و ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: به همین منظور دولت تدبیر و امید یکی از برنامه‌های محوری خود در سیستم اداری را تمرکز در حفظ حقوق مردم و رعایت حرمت آن‌ها توسط مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی می‌داند و تحت عنوان طرح تکریم ارباب رجوع آنرا به تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است و خوشبختانه این طرح با حساسیت ویژه در استان کرمانشاه توسط دفتر بازرسی استانداری پیگیری می‌شود.

کد خبر : ۲۹۹۴۷۸