خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت امسال

منتظری: 18طرح صنعتی در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از افتتاح 18 طرح صنعتی در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی برای 602 نفر در استان اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی منتظری با اشاره به سرمایه‌گذاری 1845 میلیارد ریالی در این طرح‌های صنعتی، اظهار کرد: این طرح‌های صنعتی در شهرستان‌های رشت، تالش، رودسر، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، سیاهکل و املش قرار دارند که عمدتاً در گروه تولید محصولات صنایع فلزی، صنایع غذایی، صنایع نساجی، کانی غیرفلزی و صنایع سلولزی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: 11 طرح صنعتی از میان طرح‌های مذکور جزو طرح‌های ایجادی هستند و مابقی آنها نیز جزو طرح‌های توسعه‌ای واحدهای فعال استان هستند که در هفته دولت با حضور استاندار محترم و یا مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان همچنین از آمادگی افتتاح چندین طرح بزرگ صنعتی دیگر در استان پس از هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه تولید MDF، کاغذهای چندلایه، محصولات غذایی ، میله‌های مسی و آلومینیومی، میل‌گرد و قطعات خودرو طی ماه‌های آینده با حضور مسئولان کشوری و استانی به طور رسمی افتتاح خواهند شد.

 

کد خبر : ۲۹۸۷۳۸